For fanden da... shop-a-holic-Ditte var løs i Århus idag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. april 2010

DK

Så tog Kirstine og jeg til Århus i dag. Vi skulle have kondisko, gummistøvler og ny forårsjakke.

Vi får købt fede basketball sneakers og en fin hvid vindjakke (der heldigvis kan gå i maskinen) og fede lilla bundgård gummistøvler med snøre. Alt sammen inden for budgettet!

Så. Liiiiige da vi skal til at hjem går vi ind og skal hente gummistøvlerne vi har fået sat til side. Og der hænger den. En Nümph læderjakke i grå, med pufærmer og quilt foran. Str. 6 og 7 år. Suuuuuuuuuuuuuper fed. Desværre desværre desværre prøver Kirstine den på. Med et tørklæde i lilla/brun/orange blomster der matcher foret i jakken. Og hun ligner.... en million!! Jaaaamen hvad skal en stakkels shop-a-holic mor gøre!!!

Så den købte vi også. Den er så cooooooooooooooool, men må indrømme at jeg nu har fået lidt dårlig samvittighed over at jeg købte den. Altså hallo!! Hvad skal en 6 årig med en læderjakke??? Altså den er så fin, men altså stadigvæk!!

Jeg kan jo bytte den. Meeen. Den er bare så fin!! Kirstine ser absolut så dejlig og sød og lækker og fin ud i den. Og det er jo også rart at have en jakke til børnehaven, og så den anden til når vi skal på bytur eller fødselsdag eller lign....  Det er ikke fordi at kortet er blevet overtrukket eller noget på grund af købet. Men stadig er jeg jo altså på SU med job ved siden af, så jeg svømmer jo altså heller ikke i penge, vel?

Emma-dilemma. Det er mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Risen

DK skriver:

Så tog Kirstine og jeg til Århus i dag. Vi skulle have kondisko, gummistøvler og ny forårsjakke.

Vi får købt fede basketball sneakers og en fin hvid vindjakke (der heldigvis kan gå i maskinen) og fede lilla bundgård gummistøvler med snøre. Alt sammen inden for budgettet!

Så. Liiiiige da vi skal til at hjem går vi ind og skal hente gummistøvlerne vi har fået sat til side. Og der hænger den. En Nümph læderjakke i grå, med pufærmer og quilt foran. Str. 6 og 7 år. Suuuuuuuuuuuuuper fed. Desværre desværre desværre prøver Kirstine den på. Med et tørklæde i lilla/brun/orange blomster der matcher foret i jakken. Og hun ligner.... en million!! Jaaaamen hvad skal en stakkels shop-a-holic mor gøre!!!

Så den købte vi også. Den er så cooooooooooooooool, men må indrømme at jeg nu har fået lidt dårlig samvittighed over at jeg købte den. Altså hallo!! Hvad skal en 6 årig med en læderjakke??? Altså den er så fin, men altså stadigvæk!!

Jeg kan jo bytte den. Meeen. Den er bare så fin!! Kirstine ser absolut så dejlig og sød og lækker og fin ud i den. Og det er jo også rart at have en jakke til børnehaven, og så den anden til når vi skal på bytur eller fødselsdag eller lign....  Det er ikke fordi at kortet er blevet overtrukket eller noget på grund af købet. Men stadig er jeg jo altså på SU med job ved siden af, så jeg svømmer jo altså heller ikke i penge, vel?

Hihi det lyder som taget fra en nynne-bog Sådan ! 

Anmeld

8. april 2010

TbCp

Nejjj hvor jeg kender det

Og skal vi så ikke se et billede af jakken?

Anmeld

8. april 2010

DK

Hvor der er et web-cam er der en vej... til lynhurtig shopping-dokumentation!

Jeg beklager mit åndsfraværende udtryk... såååå svært for blondinen at trykke både på udløs-knap og holde sig ude af billedet imens, he he...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. april 2010

*A*

DK skriver:

SEJT! Jeg kan sagtens følge dig ~jeg tror nemt at jeg kunne finde på at gøre det samme. Hvor i Århus shoppede du henne?

Jeg er selv ret begejstret for "Look At Me" i Bruuns Galleri ~ jeg har jo ingen børn endnu, men jeg har været inde og kigge i butikken flere gange...

Anmeld

8. april 2010

DK

Det var liiiige præcis i Look at me!

De har de fedeste ting derinde!! Normalt går jeg slet ikke derind, jeg bliver alt for fristet! Men så kiggede vi efter gummistøvler, og så havde de nogle fine Bundgård til 200 kr. Dem fik vi sat fra hvis Kirstine fandt nogen andre hun hellere ville have. Så det var da vi var på vej til p-kælderen i Bruuns, og liiiige skulle forbi og hente røjserne at alt balladen opstod!

Anmeld

8. april 2010

DK

*A* skriver:

SEJT! Jeg kan sagtens følge dig ~jeg tror nemt at jeg kunne finde på at gøre det samme. Hvor i Århus shoppede du henne?

Jeg er selv ret begejstret for "Look At Me" i Bruuns Galleri ~ jeg har jo ingen børn endnu, men jeg har været inde og kigge i butikken flere gange...

Hey... og tillykke med tvillingerne!!! Vildt du lige har fået det at vide i dag!!

Anmeld

8. april 2010

*A*

DK skriver:

Hey... og tillykke med tvillingerne!!! Vildt du lige har fået det at vide i dag!!

Tak for det... Ja, den butik er FANTASTISK

Anmeld

8. april 2010

Soap

Hold nu kæft hvor er den smart 

Det ku jeg også ha fundet på, uden tvivl 

Anmeld

8. april 2010

Mettemus

Indimellem er det de der impulskøb der gør en allermest glad! Synes i øvrigt antallet af "den er sååå fin!" i dit indlæg understreger at du da SELVFØLGELIG ikke skal bytte den jakke igen. Vil væde med at den bliver flittigt brugt (om ikke andet så for  at understrege at den er meget nødvendig )!

Klem fra Mette som også er ekspert i "dumme" undskyldninger for at retfærdiggøre overflødige (nej!!!) indkøb og som derfor har superfede, tårnhøje ankelstøvler istedet for ny forårsjakke i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.