Så tog Kirstine og jeg til Århus i dag. Vi skulle have kondisko, gummistøvler og ny forårsjakke.
Vi får købt fede basketball sneakers og en fin hvid vindjakke (der heldigvis kan gå i maskinen) og fede lilla bundgård gummistøvler med snøre. Alt sammen inden for budgettet!
Så. Liiiiige da vi skal til at hjem går vi ind og skal hente gummistøvlerne vi har fået sat til side. Og der hænger den. En Nümph læderjakke i grå, med pufærmer og quilt foran. Str. 6 og 7 år. Suuuuuuuuuuuuuper fed. Desværre desværre desværre prøver Kirstine den på. Med et tørklæde i lilla/brun/orange blomster der matcher foret i jakken. Og hun ligner.... en million!! Jaaaamen hvad skal en stakkels shop-a-holic mor gøre!!!
Så den købte vi også. Den er så cooooooooooooooool, men må indrømme at jeg nu har fået lidt dårlig samvittighed over at jeg købte den. Altså hallo!! Hvad skal en 6 årig med en læderjakke??? Altså den er så fin, men altså stadigvæk!!
Jeg kan jo bytte den. Meeen. Den er bare så fin!! Kirstine ser absolut så dejlig og sød og lækker og fin ud i den. Og det er jo også rart at have en jakke til børnehaven, og så den anden til når vi skal på bytur eller fødselsdag eller lign.... Det er ikke fordi at kortet er blevet overtrukket eller noget på grund af købet. Men stadig er jeg jo altså på SU med job ved siden af, så jeg svømmer jo altså heller ikke i penge, vel?
Emma-dilemma. Det er mig.
Anmeld