Anna-jonas skriver:
Så har vi været til samtale på skejby med Ida's læge og hendes specialvejleder (socialrådgiver).
Der er umiddelbart ikke kommet nogen forklaring på Ida's tilstand, da både MR-scanningen, muskelbiopsien og de andre prøver var helt normale.
Men hun er et kategori 1 barn, der kræver massiv støtte i et fremtidigt pasningtilbud. Det tilbud håber og regner vi med, kan blive os tildelt d. 20 april, når vi skal til koordinations og visitations konference hos socialcenteret. Men Ida kommer ikke til at kunne gå i en almindelig vuggestue.............hun skal skærmes, og helst have 1 til 1 voksen kontakt. De af jer der mødte hende i søndags, vil nok også give mig ret i, at hun ikke ligefrem trives i den larm og virak der opstår, når der er mange samlet.
Så kære venner............der er endnu ingen afklaring m.h.t min orlov eller vores økonomi ( Århus kommune har sørme ikke travlt).
Men vi blev bevilget 8 timers aflastning om ugen, så vi evt. kan få lidt overskud til os selv og de andre to unger.
Jeg er TRÆT.............træt af at skulle "stå" op for min lille pige hele tiden, TRÆT af at skulle ud af døren konstant, for at gå til behandlinger eller møder ang. Ida...........TRÆT af at det lige skulle ramme vores ejlige lille pige.............TRÆT helt ind i knoglerne, af at tænke og spekulere over hvad der mon skal ske.
Mette
Hvor kedeligt at de ikk kan finde ud af hvad der er galt med hende.
Jeg håber at Århus kommune snart kan få deres finger ud af Rø...
Jeg kan godt forstå du er træt af det hele, det ville jeg også være.
Jeg er selv mega træt for tiden og al den uvished hjælper ikk.