Prøver lige igen.........ang. Ida.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

Ida.

Jeg kan dælen dytme godt forstå, at du er træt med træt på Mette - det ville vi alle sg* være!!

Har ingen vise ord, ingen guldkorn - selvom jeg ville ønske jeg havde det!! Bare man kunne knipse med fingrene, og så ordnede tingene sig...

Håber virkelig for jer, at der snart kommer skub i sagerne og vished - for hele familiens skyld!!

Mange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

lion

Anna-jonas skriver:

Så har vi været til samtale på skejby med Ida's læge og hendes specialvejleder (socialrådgiver).

Der er umiddelbart ikke kommet nogen forklaring på Ida's tilstand, da både MR-scanningen, muskelbiopsien og de andre prøver var helt normale.

Men hun er et kategori 1 barn, der kræver massiv støtte i et fremtidigt pasningtilbud. Det tilbud håber og regner vi med, kan blive os tildelt d. 20 april, når vi skal til koordinations og visitations konference hos socialcenteret. Men Ida kommer ikke til at kunne gå i en almindelig vuggestue.............hun skal skærmes, og helst have 1 til 1 voksen kontakt. De af jer der mødte hende i søndags, vil nok også give mig ret i, at hun ikke ligefrem trives i den larm og virak der opstår, når der er mange samlet.

Så kære venner............der er endnu ingen afklaring m.h.t min orlov eller vores økonomi ( Århus kommune har sørme ikke travlt).

Men vi blev bevilget 8 timers aflastning om ugen, så vi evt. kan få lidt overskud til os selv og de andre to unger.

Jeg er TRÆT.............træt af at skulle "stå" op for min lille pige hele tiden, TRÆT af at skulle ud af døren konstant, for at gå til behandlinger eller møder ang. Ida...........TRÆT af at det lige skulle ramme vores ejlige lille pige.............TRÆT helt ind i knoglerne, af at tænke og spekulere over hvad der mon skal ske.

Mette

Hvor kedeligt at de ikk kan finde ud af hvad der er galt med hende.

Jeg håber at Århus kommune snart kan få deres finger ud af Rø...

Jeg kan godt forstå du er træt af det hele, det ville jeg også være.

Jeg er selv mega  træt for tiden og al den uvished hjælper ikk.

Anmeld

9. april 2010

Karo

Anna-jonas skriver:

Så har vi været til samtale på skejby med Ida's læge og hendes specialvejleder (socialrådgiver).

Der er umiddelbart ikke kommet nogen forklaring på Ida's tilstand, da både MR-scanningen, muskelbiopsien og de andre prøver var helt normale.

Men hun er et kategori 1 barn, der kræver massiv støtte i et fremtidigt pasningtilbud. Det tilbud håber og regner vi med, kan blive os tildelt d. 20 april, når vi skal til koordinations og visitations konference hos socialcenteret. Men Ida kommer ikke til at kunne gå i en almindelig vuggestue.............hun skal skærmes, og helst have 1 til 1 voksen kontakt. De af jer der mødte hende i søndags, vil nok også give mig ret i, at hun ikke ligefrem trives i den larm og virak der opstår, når der er mange samlet.

Så kære venner............der er endnu ingen afklaring m.h.t min orlov eller vores økonomi ( Århus kommune har sørme ikke travlt).

Men vi blev bevilget 8 timers aflastning om ugen, så vi evt. kan få lidt overskud til os selv og de andre to unger.

Jeg er TRÆT.............træt af at skulle "stå" op for min lille pige hele tiden, TRÆT af at skulle ud af døren konstant, for at gå til behandlinger eller møder ang. Ida...........TRÆT af at det lige skulle ramme vores ejlige lille pige.............TRÆT helt ind i knoglerne, af at tænke og spekulere over hvad der mon skal ske.

Mette

Pyha Mette.

Jeg tror alle ville være trætte hvis de var i jeres sted. Det må være hårdt at skulle til undersøgelser hele tiden og ikke få et svar på hvad der er galt.

Jeg håber virkeligt for jer at der snart kommer en afklaring mht. din orlog og jeres økonomi så i ikke også skal gå og tænke over det.

Stort herfra

Anmeld

10. april 2010

Dictes mor

Der er bare ikke noget at sige til at du er træt. Jeg kan slet ikke forstå, hvordan du overskuer det hele. Til tider virker det jo helt uoverskueligt med alle de ting I allerede har været igennem og alt det I skal. Og så kan Århus kommune da godt lige tage at få fingeren ud!!! Hvad er meningen!

Som sagt er der vist ingen der kan klandre dig for at være træt. Jeg ville ønske, at jeg kunne sende en hel spand fuld af energi afsted, men det hjælper jo bare heller ikke. Og det er bare så unfair, at din lille Ida skal igennem så meget og at hun skulle rammes, hold op hvor er verden bare ikke retfærdig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.