Prøver lige igen.........ang. Ida.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. april 2010

anna-jonas

Så har vi været til samtale på skejby med Ida's læge og hendes specialvejleder (socialrådgiver).

Der er umiddelbart ikke kommet nogen forklaring på Ida's tilstand, da både MR-scanningen, muskelbiopsien og de andre prøver var helt normale.

Men hun er et kategori 1 barn, der kræver massiv støtte i et fremtidigt pasningtilbud. Det tilbud håber og regner vi med, kan blive os tildelt d. 20 april, når vi skal til koordinations og visitations konference hos socialcenteret. Men Ida kommer ikke til at kunne gå i en almindelig vuggestue.............hun skal skærmes, og helst have 1 til 1 voksen kontakt. De af jer der mødte hende i søndags, vil nok også give mig ret i, at hun ikke ligefrem trives i den larm og virak der opstår, når der er mange samlet.

Så kære venner............der er endnu ingen afklaring m.h.t min orlov eller vores økonomi ( Århus kommune har sørme ikke travlt).

Men vi blev bevilget 8 timers aflastning om ugen, så vi evt. kan få lidt overskud til os selv og de andre to unger.

Jeg er TRÆT.............træt af at skulle "stå" op for min lille pige hele tiden, TRÆT af at skulle ud af døren konstant, for at gå til behandlinger eller møder ang. Ida...........TRÆT af at det lige skulle ramme vores ejlige lille pige.............TRÆT helt ind i knoglerne, af at tænke og spekulere over hvad der mon skal ske.

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

TbCp

Og det er der dælme heller ikke noget at sige til.... at du er træt!

Jeg synes simpelthen i kæmper så bravt, men det gør man jo for sit barn!

Det går bare alt for langsomt.... og det kan da kun tærre på kræfterne og energien.
Trods alt er lidt aflastning måske meget rart, så Anna og Jonas kan få jeres fulde opmærksomhed... Jeg tror nu i er ret gode til at "fordele tiden ligeligt", men der vil jo ofte være lidt mere med Ida, når hun har det handicap hun har....

Jeg ønsker jer alt det bedste!

Anmeld

8. april 2010

oo

puha! der er flere øv-historier herinde idag, synes jeg

jeg kan godt fortælle, at Idas historie har haft enorm påvirkning på vores kommende forældrerolle - Søren overhørte at jeg fortalte min mor om hende i telefonen og afbrød samtalen for at sige, at vores unger under ingen omstændigheder skal vaccineres! - det er selvfølgelig noget vi skal have sat os mere ind i, men det har virkelig gjort at vi er på mærkerne omkring en masse "helt almindelige" ting.

Og kan de så for fanden nosse sig færdig i Århus kommune, hva!! det ender jo med, at The Pussygang må tage affære (jeg tror faktisk min ene svigerinde arbejder på Arhus Kommune - men hun kunne også trænge til en røvfuld!)

Mette - du er verdens sejeste kvinde men jeg kan godt forstå du gerne vil have overskud til at være mor for dine 2 andre børn og hustru for din mand også.

Anmeld

8. april 2010

Jules

Anna-jonas skriver:

Så har vi været til samtale på skejby med Ida's læge og hendes specialvejleder (socialrådgiver).

Der er umiddelbart ikke kommet nogen forklaring på Ida's tilstand, da både MR-scanningen, muskelbiopsien og de andre prøver var helt normale.

Men hun er et kategori 1 barn, der kræver massiv støtte i et fremtidigt pasningtilbud. Det tilbud håber og regner vi med, kan blive os tildelt d. 20 april, når vi skal til koordinations og visitations konference hos socialcenteret. Men Ida kommer ikke til at kunne gå i en almindelig vuggestue.............hun skal skærmes, og helst have 1 til 1 voksen kontakt. De af jer der mødte hende i søndags, vil nok også give mig ret i, at hun ikke ligefrem trives i den larm og virak der opstår, når der er mange samlet.

Så kære venner............der er endnu ingen afklaring m.h.t min orlov eller vores økonomi ( Århus kommune har sørme ikke travlt).

Men vi blev bevilget 8 timers aflastning om ugen, så vi evt. kan få lidt overskud til os selv og de andre to unger.

Jeg er TRÆT.............træt af at skulle "stå" op for min lille pige hele tiden, TRÆT af at skulle ud af døren konstant, for at gå til behandlinger eller møder ang. Ida...........TRÆT af at det lige skulle ramme vores ejlige lille pige.............TRÆT helt ind i knoglerne, af at tænke og spekulere over hvad der mon skal ske.

Mette

Åh ha Mette altså... Kan godt forstå du er træt af det hele... Det er der da ingen der kan bebrejde dig!

Det var da godt i har fået aflastning på... Men den dumme kommune ku nu godt til at ruppe neglene.... Det er da det mindste de kunne gøre!

Ida er da bare den yndigste lille pige Håber de finder den helt ideele pasningsmulighed til hende....

Anmeld

8. april 2010

Klitgaard

Kære Mette

Kan da virkelig godt forstå du er træt, alt det i har været igennem .

Ønsker jer det bedste

kæmpe knus fra Rikke

Anmeld

8. april 2010

Bondepigen

Åh puha Mette, det er der da slet ikke noget at sige til. Det må være SÅ hårdt hele tiden at være på.

I har skisme nok at slås med!!!

Jeg håber I på en eller anden måde får det bedre i fremtiden!!!!!

Anmeld

8. april 2010

iln

Ååå Mette.... Ved slet ikke hvad jeg skal skrive. Kan godt forstå det er hårdt det hele.

Jeg vil bare sige, efter mit møde mit lille Ida i søndags, at hun er bare så dejlig en tøs.

Håber Århus Kommune snart sætter lidt gang i tingene, så I kan få styr på, hvordan jeres liv forudretter sig i fremtiden.

Anmeld

8. april 2010

JustAnotherName

Søde Mette, hvor føler jeg med dig.
Jeg har ingen kloge ord, men vil give dig et kæmpe knus 
Ønsker dig og lille dejlige Ida noget medvind.....
Selvom du er træt indeni, så klarer du det hele pisse flot, min ven! 

Anmeld

8. april 2010

anna-jonas

Tjuhl skriver:

puha! der er flere øv-historier herinde idag, synes jeg

jeg kan godt fortælle, at Idas historie har haft enorm påvirkning på vores kommende forældrerolle - Søren overhørte at jeg fortalte min mor om hende i telefonen og afbrød samtalen for at sige, at vores unger under ingen omstændigheder skal vaccineres! - det er selvfølgelig noget vi skal have sat os mere ind i, men det har virkelig gjort at vi er på mærkerne omkring en masse "helt almindelige" ting.

Og kan de så for fanden nosse sig færdig i Århus kommune, hva!! det ender jo med, at The Pussygang må tage affære (jeg tror faktisk min ene svigerinde arbejder på Arhus Kommune - men hun kunne også trænge til en røvfuld!)

Mette - du er verdens sejeste kvinde men jeg kan godt forstå du gerne vil have overskud til at være mor for dine 2 andre børn og hustru for din mand også.

Som jeg har skrevet før, Trine.............så kan i kigge på www.vaccinationsforum.dk der kan man få info. man ikke kan få andre steder.

Tak............men føler mig sgu' ikke sej. Føler mig utilstrækkelig, da jeg simpelthen er ved at koge over i hjernen, af at forsøge at gennemskue hvordan vi kommer videre.

Anmeld

8. april 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Som jeg har skrevet før, Trine.............så kan i kigge på www.vaccinationsforum.dk der kan man få info. man ikke kan få andre steder.

Tak............men føler mig sgu' ikke sej. Føler mig utilstrækkelig, da jeg simpelthen er ved at koge over i hjernen, af at forsøge at gennemskue hvordan vi kommer videre.

jep jeg har gemt den side under favoritter

nogle gange når man føler sig allermindst sej, er man det allermest...altså! hvis jeg kunne finde stien for jer, så ville jeg gøre det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.