en meget ubehagelig samtale på hvidovre hospital

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

Skouboe

Det har de helt sikkert - Neurologer arbejder ikke om lørdagen hvis de kan undgå det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

Dictes mor

Oh shit også! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige Camilla. Jeg har først lige læst det hele igennem nu. Det var dog skrækkeligt, jeg håber og ønsker så meget, at det ikke er den sygdom. Fy for den også.

Det er nok en god ide ikke at gå ind og læse om det, som du også siger, at de rådede dig til, for det gør det nok ikke lettere, men puha kan du lade være med det? Og er det lykkes dig at slå koldt vand i blodet, som du siger at du har prøvet. Jeg er sikker på, at jeg ville have svært ved det.

Jeg tænker meget på dig og din lille bøtte-pige. Det er jo helt forskrækkeligt at skulle gå og vente så længe på at få svar. Du ved, at jeg og alle andre herinde krydser alt hvad vi kan for jer.

Meget stort knus fra Camilla

Anmeld

10. april 2010

Milka

Majastina skriver:

Oh shit også! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige Camilla. Jeg har først lige læst det hele igennem nu. Det var dog skrækkeligt, jeg håber og ønsker så meget, at det ikke er den sygdom. Fy for den også.

Det er nok en god ide ikke at gå ind og læse om det, som du også siger, at de rådede dig til, for det gør det nok ikke lettere, men puha kan du lade være med det? Og er det lykkes dig at slå koldt vand i blodet, som du siger at du har prøvet. Jeg er sikker på, at jeg ville have svært ved det.

Jeg tænker meget på dig og din lille bøtte-pige. Det er jo helt forskrækkeligt at skulle gå og vente så længe på at få svar. Du ved, at jeg og alle andre herinde krydser alt hvad vi kan for jer.

Meget stort knus fra Camilla

tja ... ved egentlig ikke helt hvordan jeg har det. jeg prøver at ignorere det så godt jeg kan men et eller andet sted er jeg sønderknust. jeg kan ikke få det til at hænge sammen, min hjerne siger 'does not compute', men de ville jo ikke lægge mistanken på bordet hvis der ikke var en reel fare for det.

så jeg ved sgu ikke ... heldigvis har jeg to piger der tosser rundt og er glade. det løfter mit humør gevaldigt

har ikke rigtig læst noget om det så jeg ved ikke en dyt om udsigter og prognoser. vil se om jeg ikke kan holde det sådan.

Anmeld

10. april 2010

Skouboe

Milka skriver:

tja ... ved egentlig ikke helt hvordan jeg har det. jeg prøver at ignorere det så godt jeg kan men et eller andet sted er jeg sønderknust. jeg kan ikke få det til at hænge sammen, min hjerne siger 'does not compute', men de ville jo ikke lægge mistanken på bordet hvis der ikke var en reel fare for det.

så jeg ved sgu ikke ... heldigvis har jeg to piger der tosser rundt og er glade. det løfter mit humør gevaldigt

har ikke rigtig læst noget om det så jeg ved ikke en dyt om udsigter og prognoser. vil se om jeg ikke kan holde det sådan.

Op med humøret og kig på Bille engang - hun får det ikke dårligere af at lægerne forsyner hende med et eller andet stempel

Anmeld

10. april 2010

Dictes mor

Milka skriver:

Jeg kan godt forstå at du er sønderknust, det er jo heller ikke til at bære! Hvor er det dog godt, at de er glade begge to og de tosser lidt rundt, så de kan løfte humøret en smule. Som jeg også har sagt tidligere, så ser dine piger altid så glade ud, og de ser ud til at have det rigtig dejligt. Det er altid så dejligt at se billeder af din lille familie, og tænk engang hvor forfærdeligt det havde været, hvis hun havde haft det rigtig dårligt og havde været meget ked af det.
Så vil jeg bare sige, at jeg synes, det er flot, at du ikke har læst om det hele på nettet, jeg ville nok ikke kunne lade være, men du har jo helt ret, det kan jo umuligt gøre det bedre eller lettere at bære. Jeg håber, at du har nogen at tale med og nogen som kan tage med dig til undersøgelser mv. for jeg kan ikke holde ud at tænke på, at du skal gå helt selv med det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.