Mia Maia skriver:
Tak...
Jeg har fået så meget hjælp herinde, og det har hjulpet meget at opdage at der er mange andre som kæmper med det samme, og hvor det alligevel lykkedes...
Jeg har heller ikke andre symptomer på PCO, men fik scannet mine æggestokke og havde så meget tydelige cyster hele vejen rundt...
Men du er så blevet scannet??
Jamen det var faktisk lidt det jeg regnede med, at det kunne forhindre min cyklus, men det får jeg jo hjælp til. Jeg får nogen hormoner som gør at jeg får ægløsning og også mens hvis jeg ikke bliver gravid (håber jeg har haft det for sidste gang
)
Har de fortalt dig hvad der kan "være galt" og hvordan de kan behandle det??
Knus
Dejligt at høre du har fået hjælp herinde, det er rart at man kan finde nogle der tumler med nogle af de samme ting som en selv, og selv om de ikke gør, så er de der lige med nogle søde og og et par gode råd engang i mellem. Det var vel også det der fik mig til at "springe ud" ... 
Jeg blev scannet da jeg var til gyn, og hun sagde mine æggestokke og min livmor så rigtig fine ud, og at der var masser af æg, så hun ville vel have sagt det hvis der var cyster. Jeg synes bare hun sagde at man ikke kunne konstatere PCO ved en scanning, at det var misforstået. men ellers er det mig der har misforstået hende.
Hvis det ikke er PCO, så må det være en fejl i hypofysen. Så jeg skal nok til nogle scanninger så de kan tjekke om der sidder en lille tumor på den ellers ved jeg faktisk ikke hvad det kan være, men min gyn siger at det kan behandles medicinsk, men jeg kan ikke få det før jeg er "udredt" - og det er jo både godt og skidt. 
Håber virkelig for dig/jer at din behandling gir pote denne gang, så i ikke skal kæmpe mere i denne omgang!!!