Hej alle
Ja jeg har nu været med på baby.dk i et godt stykke tid, mest på sidelinien men alligevel med få indlæg. Så få har hørt min historie.
Men når man læser så mange beretninger om andre der mere el. mindre er i samme båd som en selv, får man sådan et behov for selv at fortælle, hvor man er henne..
Min mand og jeg startede projekt baby, første gange nov 08. jeg stoppede på p piller, jeg fik dog kort tid efter af vide at jeg skulle være med i et forsøg ang. mave problemer, hvor jeg ikke måtte være gravid, så jeg startede på pillen igen. Jeg fortrød, nu VILLE jeg bare igang med dette skønne projekt, da vi endelig havde taget beslutningen. Jeg stoppede derfor med p piller i jan 09, her et år og 3 mdr. senere har jeg ikke fået min mens endnu 
Jeg læse meget om, hvordan kroppen havde brug for at komme sig efter p piller og at det var normalt, der gik 6 mdr. Så efter 6 mdr. ringede jeg til lægen, men han ville ikke gøre noget før efter et år. Da året var omme og der stadig ikke skete noget, fik jeg tid hos ham og han sendte mig så videre efter at jeg havde fået taget blodprøver, der viste at jeg producerede for meget prolaktin. (det hormon som gør at kvinder ammer og ikke får mens mens de gør det bl.a.) Så nu har jeg været til gyn, som sagde at jeg skulle udredes fra riget, og der har jeg så lige været ind i går, hvor en neurokirug som operede mig i september og december for en godartet knude i panden, ville sende mig videre til en hypofyselæge.
Puha en smørre... men her er jeg så nu. Ved ikke helt hvor jeg vil hen med at skrive alt det herinde, men tror bare behovet for at få skrige måske kan dækkes på den måde i stedet. Man tumler med så mange tanker.
Undskyld det lange indlæg, håber i tilgiver mig 

Lou
Anmeld