Julius syg for første gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

anna-jonas

Helene...........det er da helt vildt som i bliver udsat for sygdom for tiden. Stakkels lille mand, håber at han retter sig hurtigt............og at farmand kan holde sig fra smøgerne.

Knus Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

lion

Karo skriver:

Sikken noget møg

Men det er da helt vild dejligt at Jacob stopper med at ryge. Martin ryger desværer også, men aldrig indenfor. Han snakker meget om at stoppe, det bliver desværer bare aldrig til noget.

Dejlige billeder af Julius.

Hende på abc klinikkken sagde at Hvis Jacob røg, skulle han tage sin inde trøje af, en anden på og gå ud og ryge, når han var færdig skulle han tage rygetrøjen af og inde trøjen på og gå ud og vaske ansigt og hænder før han rørte Julius.

Ja kan se på hans kinder at røg påvirker dem.

Anmeld

9. april 2010

lion

bondepigen skriver:

Åh nej da, det er så synd, når de er rigtig skidte. Emma har osse 49.9 i feber... Det er længe siden jeg har set hende så dvask.

Rigtig god bedring med ham!!!!

P.S. Hvis Jakob får problemer med rygestoppet, så se det jeg har skrevet ovenover til Karo...

Mange tak. Jeg håber Emma har det bedre.

Min mor er også stoppet med at ryge ig hun fik købt nigorette tummigummi som hun ikk bruger som Jacob gerne må få.

Anmeld

9. april 2010

lion

Anna-jonas skriver:

Helene...........det er da helt vildt som i bliver udsat for sygdom for tiden. Stakkels lille mand, håber at han retter sig hurtigt............og at farmand kan holde sig fra smøgerne.

Knus Mette

Jep sygdom alle vegne.

Mange tak. Han har allerede fået det bedre.

Anmeld

9. april 2010

Bondepigen

lion skriver:

Mange tak. Jeg håber Emma har det bedre.

Min mor er også stoppet med at ryge ig hun fik købt nigorette tummigummi som hun ikk bruger som Jacob gerne må få.

Lyder godt at din mor er stoppet med rygningen...hvis hun begynder igen, må i da se på det med E-cigaretter. De kan i hvert fald ikke skade lungerne. ...og de er billigere end cigaretter...

Men husk det ikke skal være de danske... De afgiver ikke nok damp til at man føler man ryger... Hvis det er det psykologiske ved cigaretter man mangler.

Tak Emma har det bedre i dag, nu har hun kun 37.7...  Håber snart din lillemand bliver frisk!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.