Karo skriver:
Sikken noget møg 
Men det er da helt vild dejligt at Jacob stopper med at ryge. Martin ryger desværer også, men aldrig indenfor. Han snakker meget om at stoppe, det bliver desværer bare aldrig til noget.
Dejlige billeder af Julius.
Måske han skal prøve sådan her.
Vi har lige bestilt nogle, da vi desværre er begyndt at ryge igen, efter at være stoppet for tyvende gang... Vi ryger dog altid udenfor, men man kan jo ikke undgå at slæbe noget med ind.
Ove har bestilt den HER og den ved vi der virker, det er som at ryge en cigaret, men uden alt det giftige i... Vi har prøvet en af vores venners.
Det eneste der er i er nikotin i, som kun er skadeligt, hvis man indtager det i store mængder på én gang...så kan man dø af det, men alt det andet som tjære og hvad der ellers er i cigaretter er jo ikke i.
De siger, at det godt kan ryges indendørs, da der ikke afgives noget skadeligt... men jeg vil lige snakke med lægen om det først, ellers ryger vi dem udenfor... Og så skal det selvfølgelig opbevares utilgængeligt for børn ligesom cigaretter.
De er ikke lovlige med nikotin i herhjemme, fordi det skal tjekkes i mange år inden det må frigives, men det har jo osse været kendt i udlandet i længere tid.
Man kan få nogle herhjemme uden nikotin, men de dur altså ikke til en ryger...
Jeg har bestilt den Her som vi ikke har prøvet, men jeg kan bedre lige udformningen på den.
Så er meningen jo at man skal trappe ud af nikotinmængden efterhånden, til man helt kan undvære... Vi starter med 18 mg, da den vi prøvede var 30 mg, og det var lige stærkt nok.
Min nevø, som virkelig har været storryger er holdt på denne måde, så hvis han kan holde det, så kan alle! Man kan osse, hvis man bare har brug for røgen (som bare er damp i de her) til sidst købe ting til den uden nikotin... Altså, hvis man stadig har et psykisk behov....
Oves koster vist 450 kr... i begynder sæt, min kostede 350 kr ca. Men vi har købt ekstra nikotin til dem, så vi ikke behøver bestille så hurtigt igen (pga. fragtomkostninger, som er ca 70 kr.) Så alt i alt har vi købt for 1400 kr.... men så meget bliver det jo slet ikke for én mand...
Bare en idé, hvis I kan bruge den?!...