Mænd med makeup...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

angelmom

MÅ lige tilføje at det har intet at gøre med om han er bøsse eller trans eller drag queen..

Men det er simpelthen b are blevet moderne, men efter min mening er det helt okey at mand gøre noget ud af sig selv, f.eks hvis han har meget lyse bryn og vipper at han lige får dem farvet, så han ikke ligner en albino, eller lige bruger lidt cremer mod hans tør hud, og ellers er ren og pæn, og velklædt..

Men at han skal til at bruge make-up fy føj den da!! Min tidligere nabos søns kammerat kom engang gående forbi mit køkken vindue jeg sad og var igang med at sy noget, det var tydlige at han var får det først solarie brun, hans hår og bryn var farvet sort, også havde han et ordentligt lag ´foundation på! jeg havde dog godt nok hørt at det var blevet moderne at unge mænd brugte lidt make-up, men jeg skreve en sms til en af mine gode veninder, og beskrev det jeg lige havde set.. Hun skrev med meget stor bogstaver!! " MÆND SOM BRUGER MAKE-UP I DET DAGLIGE ER KØNSLØSE, MÆND SOM ARBEJDER I SKUESPILLER MILJØ ELLER BARE I DET HELE TAGET I UNDERHOLDNINGENS OG MEDIE VERDEN ER DET HELT OKEY, DA LYSENE KAN VÆRE HÆFTIGE!! " Man kunne forøvrigt tydelig se at det hele var fake da den unge mand havde meget blå øjene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.