Mænd med makeup...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.280 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. april 2010

Banditten´s mor

Tændte for fjernsynet for at se "Gó morgen, danmark" og frem på skræmen kommer Sidney Lee. Han er med i programmet som scoreekspert... Jeg får kigget på ham og ser at han bruger mere makeup end jeg gør!

Jeg siger ikke at mændene ikke skal gøre noget ud af sig selv, men heftig makeup... I mit univers er det bare for mærkeligt og ikke noget jeg tænder på!

Hvad siger I? Er mænd med makeup for mærkeligt?

Jeg vil gøre opmærksom på at denne her tråd IKKE er en hader-elskerkampagne mod Sidney Lee, men et holdningsspørgsmål.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Pia.

sylvestersmor skriver:

Tændte for fjernsynet for at se "Gó morgen, danmark" og frem på skræmen kommer Sidney Lee. Han er med i programmet som scoreekspert... Jeg får kigget på ham og ser at han bruger mere makeup end jeg gør!

Jeg siger ikke at mændene ikke skal gøre noget ud af sig selv, men heftig makeup... I mit univers er det bare for mærkeligt og ikke noget jeg tænder på!

Jeg vil gøre opmærksom på at denne her tråd IKKE er en hader-elskerkampagne mod Sidney Lee, men et holdningsspørgsmål.

Mænd skal IKKE bruge makeup .... Mænd skal være rå og lækre ikke smukke og feminine... - BASTA

Anmeld

8. april 2010

ønskebørn74

sylvestersmor skriver:

make-up på mænd nej tak.... men at en lyshåret fyr får farvet vipperne ved frisøren er ok... har en kammerat der gør det og det gør bare at man kan se de er der... for de er albino hvide nærmest...

Anmeld

8. april 2010

Lillefe

adr.. nej tak!

Anmeld

8. april 2010

B&J

Han burde springe ud som bøsse hvis min fyr gik med make up kunne jeg jo bare komme sammen med en pige... For jeg vil have en MAND og jeg har MANDEN

Anmeld

8. april 2010

Soap

Mænd og make up medmindre det er i form af et act som Kiss var er et absolut no go herfra , det er feminint og frastødende i mine øjne 

Anmeld

8. april 2010

Soap

Hov trykkede da lige lidt for hurtigt der 

Mænd i drag syns jeg er cool nok, men det er jo heller ikke en rigtig mand forstået på den måde at han er jo gennemført klædt ud som dame og  ikke Shitney Lee style med at dyppe sig i foundation og vælte sig i eyeliner 

Anmeld

8. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg synes som udgangspunkt ikke det er lækkert. Men jeg vil sige at jeg kendte en fyr som brugte en smule concealer over uren hud - jeg anede det ikke før jeg så den stå i hans skab. Det havde jeg egentlig ikke noget imod...

Og generelt er jeg FOR velplejede mænd, der trimmer sig diskret for neden og under armene, holder bryn og øre-/ næsehår i skak og hvis de har lyst (og gør det mådeholdent og DISKRET!!!!) tager sol en gang imellem...

Anmeld

8. april 2010

patella

Pia. skriver:

Mænd skal IKKE bruge makeup .... Mænd skal være rå og lækre ikke smukke og feminine... - BASTA

PRÆCIS !!! Jeg så godt udsendelsen...

Hvad med det lange hår altså? Det passer altså heller ikke til en mand, i sær ikke når det er påsat. Ellers kan mænd med langt hår godt være pæææææne 

Tag f.eks. Thomas fra X-Factor 

Anmeld

8. april 2010

Pia.

patella skriver:

PRÆCIS !!! Jeg så godt udsendelsen...

Hvad med det lange hår altså? Det passer altså heller ikke til en mand, i sær ikke når det er påsat. Ellers kan mænd med langt hår godt være pæææææne 

Tag f.eks. Thomas fra X-Factor 

Ja Thomas passer det jo perfekt til - ellers er jeg ikke til langhåret mænd - hellere skaldet  Mmmm det er lige mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.