opdat. på plukveer hvert andet min.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

Mettemus

lillemunk skriver:

Tiden siden natten til mandag har jeg jo ikke sovet meget ... og ikke husket at ligge mig somjeg plejer.... har haft alt for meget uro i kroppen.
Men natten til i nat fik jeg sovet

Så er det måske ikke så mærkeligt at din krop reagerer fysisk når den kommer under endnu hårdere pres og stress end den er i forvejen? Puha søde, har simpelthen så ondt af dig... Ønsker dig en masse medvind efter lørdag!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Der er ikke noget at sige til, at både du og din krop er i chok! Det bliver godt at få lidt ro på med tiden. Tænk en gang, at en så ulykkelig begivenhed skal læne sig op af, at du snart skal sætte to nye mirakler i verden. Livet er bare mangfoldigt.... og ubarmhjertligt.

Har I fundet ud af, hvad hun døde af? Man hører jo om det en gang i mellem. En mor fra min nevøs børnehave har lige efterladt tre børn og en mand på samme måde. Ufattelig tragisk.

Ja det er så mærkeligt... at inden længe sætter jeg 2 prinsesser i verden.

Hun blev kørt til retsmedicin i dag... men jeg ved ikke hvor længe der går før vi høre noget.
Men ville være rart med et svar. for os alle sammen.

Har aldrig oplevet noget så uvirkeligt i hele mit liv.

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lillemunk skriver:

Ja er utrolig glad for jeg må være her hjemme, pigerne har behov for mig nu... da de også er kede af det.
JM mener at det er min søster død Chokket som har gjort udfaldet.
Så der er jo chancer for at det bliver bedre med tiden... men som hun sagde ingen grund for at tage chancer.

Ja, et stort chock kan helt sikkert gøre meget ved kroppen.

Hvor langt er det du er nu?

Masser af varme helene og anti-ve-støvs tanker!

Anmeld

7. april 2010

lillemunk

Mettemus skriver:

Så er det måske ikke så mærkeligt at din krop reagerer fysisk når den kommer under endnu hårdere pres og stress end den er i forvejen? Puha søde, har simpelthen så ondt af dig... Ønsker dig en masse medvind efter lørdag!!!

Nej der er ikke noget at sige til kroppen siger fra. glemte at lytte efter... eller tænkte slet ikke på det.
Håber at det bliver lettere fra lørdag.. for uden tvivl bliver det hårdt lørdag.

Anmeld

7. april 2010

Vial

lillemunk skriver:

Ja det er så mærkeligt... at inden længe sætter jeg 2 prinsesser i verden.

Hun blev kørt til retsmedicin i dag... men jeg ved ikke hvor længe der går før vi høre noget.
Men ville være rart med et svar. for os alle sammen.

Har aldrig oplevet noget så uvirkeligt i hele mit liv.

Ja, der kan være noget svartid på nogle af prøverne. Ingen tvivl om at I har brug for en forklaring på det.

Har du så tænkt dig at bruge din søsters navn til en af de små? Bare en tanke jeg fik. Ved ikke om jeg ville kunne holde det ud. Jeg ved, at min søsters yngste er opkaldt efter mandens højt elskede mormor, som gik bort da Ellen blev undfanget sådan ca. plus minus en dag! Det er dog bare knap så smertefuldt, når det er en ældgammel mormor, tænker jeg.

Anmeld

7. april 2010

lillemunk

Zafir skriver:

Ja, et stort chock kan helt sikkert gøre meget ved kroppen.

Hvor langt er det du er nu?

Masser af varme helene og anti-ve-støvs tanker!

Ja anti-ve-støv er da lige hvad jeg har brug for.

Jeg er 31+1 så de skal bestemt ikke komme til verden nu.
Ja min krop har jo arbejdet på høj tryk siden søndag nat og gav mig en ordenlig advarselse... så jeg lytter efter og slapper helt af nu.
Skal samle energi og kræfter til at komme i gemmen lørdag uden at sætte noget i gang

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
lillemunk skriver:

Ja anti-ve-støv er da lige hvad jeg har brug for.

Jeg er 31+1 så de skal bestemt ikke komme til verden nu.
Ja min krop har jo arbejdet på høj tryk siden søndag nat og gav mig en ordenlig advarselse... så jeg lytter efter og slapper helt af nu.
Skal samle energi og kræfter til at komme i gemmen lørdag uden at sætte noget i gang

Ja, så skal de altså blive derinde lidt endnu!!!...

SLAP nu godt af... Pas på dig selv og skriv alt hvad du har brug for til os andre, så du slipper for at tænke på det hele alene... Men det har du jo også gjort.

SOV GODT kram herfra... og gode tanker.

Anmeld

7. april 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Ja, der kan være noget svartid på nogle af prøverne. Ingen tvivl om at I har brug for en forklaring på det.

Har du så tænkt dig at bruge din søsters navn til en af de små? Bare en tanke jeg fik. Ved ikke om jeg ville kunne holde det ud. Jeg ved, at min søsters yngste er opkaldt efter mandens højt elskede mormor, som gik bort da Ellen blev undfanget sådan ca. plus minus en dag! Det er dog bare knap så smertefuldt, når det er en ældgammel mormor, tænker jeg.

Jeg håber at der er en forklaring, alt andet er for mærkeligt.

Min piger skal ha min mor´s navn anne som mellem navn(hun døde da jeg var 14 efter meget lang tids sygdom) men har dog overvejet at gi en ene min mors navn som mellem og så den anden min søster navn Hanne som mellem navn.
Men det er kun noget jeg overvejer, for som du selv skriver ... det er pænt hårdt.

Anmeld

7. april 2010

lillemunk

Zafir skriver:

Ja, så skal de altså blive derinde lidt endnu!!!...

SLAP nu godt af... Pas på dig selv og skriv alt hvad du har brug for til os andre, så du slipper for at tænke på det hele alene... Men det har du jo også gjort.

SOV GODT kram herfra... og gode tanker.

Tak søde... skal jeg nok...
Du må også sove godt når du kommer dertil.
kram lige tilbage fra mig

Anmeld

7. april 2010

Vial

lillemunk skriver:

Jeg håber at der er en forklaring, alt andet er for mærkeligt.

Min piger skal ha min mor´s navn anne som mellem navn(hun døde da jeg var 14 efter meget lang tids sygdom) men har dog overvejet at gi en ene min mors navn som mellem og så den anden min søster navn Hanne som mellem navn.
Men det er kun noget jeg overvejer, for som du selv skriver ... det er pænt hårdt.

Det er uden tvivl lettere med din mors navn, da det er lidt mere bearbejdet end det her med din søster.

Det er i hvert fald en smuk tanke, at de får din mors navn - og også din søsters, hvis det bliver aktuelt. Måske det er lettere, når det er mellemnavn. Jeg ville aldrig kunne bære, at kalde mine børn en savnet persons navn til fornavn..pyyh.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.