opdat. på plukveer hvert andet min.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.271 visninger
20 svar
0 synes godt om
7. april 2010

lillemunk

Efter en rigtigt dejlig nat med massere af søvn sammen med pigerne .........ja vi vågnede først kl 9.
Så pigerne kom noget forsent i skole...... men hvad det sker ikke så tit.
Ringede til FG og snakkede med den sødeste JM og hun forslog at jeg tog en dag i seng... og ikke lavede andet end at ligge der så ville hun ringe kl 15 og høre hvordan det gik.
Hun ringede som aftalt og jeg måtte jo fortælle at der havde været en del pluk veer... så hun syntes at jeg skulle komme til tjek kl 17
Så jeg har været over blevet tjekket og hun syntes at der er lidt for mange pluk veer af den "grimme" slag. så jeg har fået besked på ligge mest muligt de næste 3 uger...... og hvis jeg ikke kunne finde ud af det ville jeg blive indlagt.

De ville ikke undersøge mig indvendigt da jeg ikke havde haft regelmæssige pluk veér i dag og har sovet en hel nat
hun sagde der ingen grund var for at frem provokere noget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Mettemus

lillemunk skriver:

Efter en rigtigt dejlig nat med massere af søvn sammen med pigerne .........ja vi vågnede først kl 9.
Så pigerne kom noget forsent i skole...... men hvad det sker ikke så tit.
Ringede til FG og snakkede med den sødeste JM og hun forslog at jeg tog en dag i seng... og ikke lavede andet end at ligge der så ville hun ringe kl 15 og høre hvordan det gik.
Hun ringede som aftalt og jeg måtte jo fortælle at der havde været en del pluk veer... så hun syntes at jeg skulle komme til tjek kl 17
Så jeg har været over blevet tjekket og hun syntes at der er lidt for mange pluk veer af den "grimme" slag. så jeg har fået besked på ligge mest muligt de næste 3 uger...... og hvis jeg ikke kunne finde ud af det ville jeg blive indlagt.

De ville ikke undersøge mig indvendigt da jeg ikke havde haft regelmæssige pluk veér i dag og har sovet en hel nat
hun sagde der ingen grund var for at frem provokere noget.

Hmmm... håber du kan finde ud af at slappe af så du ikke skal indlægges - det ville da være nemmest at være hjemme hva? Hvor langt er det nu du har igen?

Anmeld

7. april 2010

Vial

Pyhh, sikke en hård tid du er i pt. Hvis jeg boede i nærheden, så havde jeg handlet ind til dig og lavet en masse gryderetter til fryseren..

Det er bare ikke fair, det du er midt i

Er dog glad for at høre, at du ikke er gået i fødsel, og du kan få lov at blive hjemme.

Kæmpe kram fra mig

Anmeld

7. april 2010

lillemunk

Mettemus skriver:

Hmmm... håber du kan finde ud af at slappe af så du ikke skal indlægges - det ville da være nemmest at være hjemme hva? Hvor langt er det nu du har igen?

Det kan du tror jeg kan.... selvom det er svært lige nu.... men håber det bliver bedre efter lørdag hvor min søster er blevet begravet.

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ihhhhh altså...

Det er godt du har dine piger, så I kan være der sammen. Jeg krydser bare alt for at det går i sig selv og du kan have ro til at være i tingene ligenu.

stort kram!!!

Anmeld

7. april 2010

Mettemus

lillemunk skriver:

Det kan du tror jeg kan.... selvom det er svært lige nu.... men håber det bliver bedre efter lørdag hvor min søster er blevet begravet.

Det er godt nok også frygteligt uheldigt og ulykkeligt som du har fået væltet alt nedover dig lige nu. Heldigt at du overhovedet kan sove!! Sender dig rigtig mange tanke og kram

Anmeld

7. april 2010

lillemunk

KaMa skriver:

Pyhh, sikke en hård tid du er i pt. Hvis jeg boede i nærheden, så havde jeg handlet ind til dig og lavet en masse gryderetter til fryseren..

Det er bare ikke fair, det du er midt i

Er dog glad for at høre, at du ikke er gået i fødsel, og du kan få lov at blive hjemme.

Kæmpe kram fra mig

Hvor sødt af dig søde....men nu er du jo ikke lige om hjørnet.
Min veninde og hendes mor kommer og giver huset og haven en god tur i morgen så skal jeg ikke tænke på det.

Jm var sikker på det er chokket over min søster, der har gjort udfaldet og at det bliver bedre med pluk veér med tiden.

Så jeg håber at når hun er blevet begravet på lørdag at min krop vil slappe lidt mere af og jeg kan finde lidt ro... for lige nu er det ikke nemt

Anmeld

7. april 2010

lillemunk

Zafir skriver:

Ihhhhh altså...

Det er godt du har dine piger, så I kan være der sammen. Jeg krydser bare alt for at det går i sig selv og du kan have ro til at være i tingene ligenu.

stort kram!!!

Ja er utrolig glad for jeg må være her hjemme, pigerne har behov for mig nu... da de også er kede af det.
JM mener at det er min søster død Chokket som har gjort udfaldet.
Så der er jo chancer for at det bliver bedre med tiden... men som hun sagde ingen grund for at tage chancer.

Anmeld

7. april 2010

Vial

lillemunk skriver:

Hvor sødt af dig søde....men nu er du jo ikke lige om hjørnet.
Min veninde og hendes mor kommer og giver huset og haven en god tur i morgen så skal jeg ikke tænke på det.

Jm var sikker på det er chokket over min søster, der har gjort udfaldet og at det bliver bedre med pluk veér med tiden.

Så jeg håber at når hun er blevet begravet på lørdag at min krop vil slappe lidt mere af og jeg kan finde lidt ro... for lige nu er det ikke nemt

Der er ikke noget at sige til, at både du og din krop er i chok! Det bliver godt at få lidt ro på med tiden. Tænk en gang, at en så ulykkelig begivenhed skal læne sig op af, at du snart skal sætte to nye mirakler i verden. Livet er bare mangfoldigt.... og ubarmhjertligt.

Har I fundet ud af, hvad hun døde af? Man hører jo om det en gang i mellem. En mor fra min nevøs børnehave har lige efterladt tre børn og en mand på samme måde. Ufattelig tragisk.

Anmeld

7. april 2010

lillemunk

Mettemus skriver:

Det er godt nok også frygteligt uheldigt og ulykkeligt som du har fået væltet alt nedover dig lige nu. Heldigt at du overhovedet kan sove!! Sender dig rigtig mange tanke og kram

Tiden siden natten til mandag har jeg jo ikke sovet meget ... og ikke husket at ligge mig somjeg plejer.... har haft alt for meget uro i kroppen.
Men natten til i nat fik jeg sovet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.