Dagens dh :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

heaven

Zette skriver:

DH er?

desperate housewifes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

Søren ser det i smug han skal altid sidde ved computeren ved sofabordet og lave "noget" mens jeg ser det, og så hihi'er han en gang imellem og kommer til at afsløre sig selv

Hihi hvor fedt.  Min mand ser gerne med foran mig, og griner også ofte....Tror bare den tiltaler mange, for kender en del fyre som ser den!!

Ihhh det er bare den bedste serie.

Anmeld

7. april 2010

Pia.

Det er for mig også ugens højdepunkt og gud nåde og trøste det barn der kommer ned og forstyre sin mor *GG*  eller den person som prøver at ringe til mig - Jeg elsker den serie, og har aldrig misset et afsnit...

Jeg tudet helt vildt i dag da Susan og Lynett sad og snakkede om hendes kommende tvillinger og at Susan ville gøre alt for en dag mere med Julie.. Puha...

Glæder mig allerede til næste onsdag og syntes den er MØG SPÆNDENDE - hver gang...

Knus Pia DH fan...

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Pia. skriver:

Det er for mig også ugens højdepunkt og gud nåde og trøste det barn der kommer ned og forstyre sin mor *GG*  eller den person som prøver at ringe til mig - Jeg elsker den serie, og har aldrig misset et afsnit...

Jeg tudet helt vildt i dag da Susan og Lynett sad og snakkede om hendes kommende tvillinger og at Susan ville gøre alt for en dag mere med Julie.. Puha...

Glæder mig allerede til næste onsdag og syntes den er MØG SPÆNDENDE - hver gang...

Knus Pia DH fan...

Det er også DEN dag, jeg virkelig holder på Iduns sengetid hehehehe

Anmeld

7. april 2010

AnneBJ

Jeg er med på holdet Dog er jeg ikke så følelsesladet, som det lyder til I gravide er...

Var til gengæld færdig af grin, da ham Karens kæreste sagde, at han ville savne hende meget hvis hun blev kørt over af en bus.... :LOL:

Har lovet mig selv ikke at smugkigge - ugens højdepunkt skal bevares!!

Anmeld

7. april 2010

smokin

Alexis skriver:

Desperate Housewives

En af de bedste serier ever!

ahhh jeg er ikke lige med på beatet kan jeg høre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.