Dagens dh :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er utroligt. Jeg kan simpelthen ikke huske, hvor mange år jeg har set den serie... Men altså jeg syntes bare STADIG de formår at gøre den hamrende spændende hvergang altså!!

SUK - ugen til onsdag er lang, men jeg SMUGKIGGER ALTSÅ IKKE!!!...

Så vil min onsdag aften bare være tom.. hehe...

I LUUUUVE MY DH...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

oo

jeg er sporadisk DH kigger, men har set de to sidste afsnit og hyler hver gang det handler om Lynettes tvillinger og så da Susan sagde "jeg ville give alt for at få lov at være julies mor bare een dag mere" WUUUUAAAAAH, det kan en gravid overhovedet ikke tåle!!

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jeg er sporadisk DH kigger, men har set de to sidste afsnit og hyler hver gang det handler om Lynettes tvillinger og så da Susan sagde "jeg ville give alt for at få lov at være julies mor bare een dag mere" WUUUUAAAAAH, det kan en gravid overhovedet ikke tåle!!

Jeg var også bare virkelig på den gode måde over det Susan sagde... Det er moderkærlighed Præcis som jeg har det med Idun... jeg var også ved at fælde en tåre

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Det er fantastisk...alt andet bliver lukket ude hver onsdag kl 20:35...

Jeg både tuder og griner til det - og ja så er det altid helt vildt spændende...

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Mia Maia skriver:

Det er fantastisk...alt andet bliver lukket ude hver onsdag kl 20:35...

Jeg både tuder og griner til det - og ja så er det altid helt vildt spændende...

Det er faktisk det eneste tv jeg ser, hvor jeg ikke laver andet imens Altså - syr eller sidder med computeren eller noget i den stil Det er bare... daaaaaarjlig.

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Zafir skriver:

Det er faktisk det eneste tv jeg ser, hvor jeg ikke laver andet imens Altså - syr eller sidder med computeren eller noget i den stil Det er bare... daaaaaarjlig.

Tror faktisk det er det samme her - det er SERIEN...

Men thank god for multi tasking - elsker at lave 4 ting på en gang...

Anmeld

7. april 2010

oo

Søren ser det i smug han skal altid sidde ved computeren ved sofabordet og lave "noget" mens jeg ser det, og så hihi'er han en gang imellem og kommer til at afsløre sig selv

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

Søren ser det i smug han skal altid sidde ved computeren ved sofabordet og lave "noget" mens jeg ser det, og så hihi'er han en gang imellem og kommer til at afsløre sig selv

Hahah Tom syntes faktisk den er skøn. Men de sidste 3 år, har han jo arbejdet om natten. Såååee... Det er kan han jo ikke se mere.

Så er det bare MOR alene...!

Anmeld

7. april 2010

smokin

DH er?

Anmeld

7. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zette skriver:

DH er?

Desperate Housewives

En af de bedste serier ever!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.