Så er Celina hentet hjem, efter godt 2 timer alene for første gang i sin nye vuggestue. Og det var selvfølgelig gået godt.
Hun havde været med ude på legepladsen, og Bianca hyggede sig med at gå lidt til og fra, og kunne lege med sin lillesøster ind imellem.
Da jeg kom efter hende klokken 11:00, sad de midt i middagsmaden.
Hun havde spist fint af kartofler-tern og grøntsags-stykker.
Men da hun så mig, kløjs hun helt i maden af begejstring, og ville bare OP til sin moar!
Bianca synes også hurtigt, at nu var hun færdig og skulle med hjem.
Det er lidt svært, for igår havde jeg hende med hjem allerede klokken 11:00, fordi personalet har møde een gang om måneden, fra klokken 12:00, hvor de så er meget underbemandede og derfor beder forældre hjælpe i det omfang det er muligt, ved enten at holde tidligt fri eller tilbyde at komme som en ekstra hånd. Og da jeg jo går hjemme, og skulle have Celina med hjem tidligt under alle omstændigheder, tog jeg selvfølgelig også Bianca med. Så det havde hun en klar forventning om, at det også var tilfældet idag. Så det er lidt træls at skulle gå fra hende, og tage lillesøster med.
Men jeg synes det er bedst, i det omfang det er muligt, og uden at Bianca føler sig ked af det eller tilsidesat, at hun fortsætter sin dagligdag så normalt som muligt, ligesom det plejer at være!
Og hun tog det heldigvis også rigtig fint, da vi gik, og blev ikke ked af det ....bare sådan lidt "Ih, øv hvor træls"...
Hun tackler i det hele taget bare det hele så flot!
Hun har jo selv kun gået henne i vuggestuen i en måned, og hun virker allerede som om, at hun har været der altid. Det er så dejligt, at hun bare trives og er så nem og glad en pige. Jeg er virkelig stolt af hende.
Celina kom hjem og blev puttet i barnevognen med det samme.
Hun er fyldt af indtryk, og der er bare ro med det samme hun bliver lagt!
Så det var igen en god dag.
Imorgen tror jeg muligvis, at hun får lov til at blive og sove ....hvis alt forløber ligeså godt som idag. Så er hun jo næsten kørt helt ind.
Smertefrit - men også mærkeligt endnu.
Men virkelig også rart at det bare er gået så nemt og godt!