Kenneth har haft færere vagter i starten af året, så udbetalingen i sidste måned og i denne, har været nogle tusinde kroner mindre end de andre måneder .....og DET kan mærkes!
Og er det så ikke altid sådan, at når man har mindst muligt penge, så kommer der flest mulige øv-udgifter.
Kenneth fik taget et fint foto en dag han var ude at køre. Med billedet fulgte en bøde på 1.000 kr. for at have kørt for hurtigt.
Og for en uges tid siden knækkede jeg et stykke af en hjørnetand.
Jeg ringede for at bestille en tid (måtte jo vente til påsken var omme), men de har ikke tider før i starten af maj
....og så spurgte jeg til, hvor meget jeg kunne forvente at sådan en regning vil komme til at lyde på, hvortil svaret var "et sted mellem 525 kr og 1000 kr" ..... oooog øv !!!
Og for at det ikke skal være løgn, så har Kenneth fødselsdag om en uge. og min mor om 3 uger.
Og i slutningen af måneden skal vi i sommerhus. De penge er heldigvis betalt. Men der skal lige lægges lidt oveni, da vores hundepasser ikke længere kan klare at pase ham (gamle farmor), og hundenderfor også skal med ....det koster også at medbringe en hund.
Og så kommer mormor (pigernes oldemor) til Kenneth's fødselsdag på lørdag.
Hun har lige rundet 80 år i marts, og har endnu ikke fået sin gave, så den skal også lige købes nu, inden på lørdag.
Plus at vi skal fejre fødselsdag et par gange for både den ene side og den anden side af familierne.
IKKE FLERE UFORUDSETE UDGIFTER TIL OS, TAK.
Nå ja, sommerhus er jo vores eget valg, og fødselsdagene vidste vi kom.
Men træls med bøder og knækkede tænder oveni hatten

Gid penge ikke var så skide nødvendige..... 
Anmeld