Hej alle.
er self ikke træt af at jeg er gravid, specielt min ælste store bror 29. Han her vist sig på en måde jeg aldrig nogle sinde har set ham på, det startede efter jeg fortalte ham jeg var gravid.
og det første hen sagde var bare, abort det er den eneste løsning. da jeg så sagde til ham at det var helt og holdent mit valg, siden er han blevet totalt onskabsfuld, jamen alt fra politiandmelse af min forlovede fordi at han åben bart porstår at Bo er både voldelig og kriminel, for det første er min kæreste vagt funksuner og du kan ikke være kiminel og havde det job og han er for det andet slet ikke voldelig. og han har sipelthen lagt hele lortet ud på facebook på min væg det han skrev til mig.
Det hele er simpelthen slet ikke til og overskue og vi skal til møde her den 13 april, med komunen pga. min alder.
nogle der kan fortælle mig hvad i syntes jeg skal gøre?
Hej
Jeg syntes det er svært, for hvor meget har du tænkt over det.
Altså det at få et barn, vil jo ændre meget i dit liv, har du sat dig ind i dette ?
Det vigtigeste er jo hvordan i selv har det med at skulle være forældre, hvis du er ok med det, og din kæreste også er det, så kan det sagtens være det rigtige for dig.
Mennesker er jo meget forskellige, nogle vil det være ok for, at blive forældre i en tidlig alder, mens andre vil det ikke være ok for, og det kan ingen af os her på baby.dk der ikke kender dig IRl jo svare på, sådan på en ordenlig måde, så jeg tror det vil være svært at råde dig, uden at kende dig bedre 
Hvad siger dine forældre til det ?
Jeg syntes det virker barnligt at din bror inde på facebook , begynder at anklage m.m., men som andre også er inde på, er det en forsvars mekanisme i ham, der for ham til at gøre det, han er jo storebror og han ser det som sin pligt at beskytte dig mod en masse ting, og dermed også mod at blive gravid. Prøv at få en snak med ham, vil være mit råd, og se om du kan forklare ham, hvordan du har det med din kæreste, så han forstår at du er sammen med din kæreste fordi du har lyst m.m.
mvh Michael