Gud Hvor er jeg enlig bare tæt af det hele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.173 visninger
14 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Divababy93

Hej alle.

er self ikke træt af at jeg er gravid, specielt min ælste store bror 29. Han her vist sig på en måde jeg aldrig nogle sinde har set ham på, det startede efter jeg fortalte ham jeg var gravid.

og det første hen sagde var bare, abort det er den eneste løsning. da jeg så sagde til ham at det var helt og holdent mit valg, siden er han blevet totalt onskabsfuld, jamen alt fra politiandmelse af min forlovede fordi at han åben bart porstår at Bo er både voldelig og kriminel, for det første er min kæreste vagt funksuner og du kan ikke være kiminel og havde det job og han er for det andet slet ikke voldelig. og han har sipelthen lagt hele lortet ud på facebook på min væg det han skrev til mig.

Det hele er simpelthen slet ikke til og overskue og vi skal til møde her den 13 april, med komunen pga. min alder.

nogle der kan fortælle mig hvad i syntes jeg skal gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Byberg93 skriver:

Hej alle.

er self ikke træt af at jeg er gravid, specielt min ælste store bror 29. Han her vist sig på en måde jeg aldrig nogle sinde har set ham på, det startede efter jeg fortalte ham jeg var gravid.

og det første hen sagde var bare, abort det er den eneste løsning. da jeg så sagde til ham at det var helt og holdent mit valg, siden er han blevet totalt onskabsfuld, jamen alt fra politiandmelse af min forlovede fordi at han åben bart porstår at Bo er både voldelig og kriminel, for det første er min kæreste vagt funksuner og du kan ikke være kiminel og havde det job og han er for det andet slet ikke voldelig. og han har sipelthen lagt hele lortet ud på facebook på min væg det han skrev til mig.

Det hele er simpelthen slet ikke til og overskue og vi skal til møde her den 13 april, med komunen pga. min alder.

nogle der kan fortælle mig hvad i syntes jeg skal gøre?

hvorfor skal i til møde??

Anmeld

7. april 2010

Divababy93

jamen fordi jeg er gravid og har den alder jeg har

Anmeld

7. april 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Byberg93 skriver:

jamen fordi jeg er gravid og har den alder jeg har

er det din bror der har kontakt dem??

Anmeld

7. april 2010

Chalala85

Kan det være pågrund af jeres aldersforskel både din bror og kommunen reagere?!

Altså du er 16 og han 31, det er da nogle år må man sige. Jeg mener ikke kærlighed har en alder men jeg tror det er ganske normalt at mennesker reagere på det.

Jeg vil da selv sige jeg synes du er meget ung i forhold til ham og hvis jeg var din søster ville jeg nok have en reaktion. Ikke nødvendigvis abort men ville have mine bekymringer omkring situationen

Men er i lykkelige er det jo godt

Husk det er ikke kritik eller noget i den duer mit indlæg, kun spørgsmål og overvejelser i forhold til dit indlæg.

Anmeld

7. april 2010

Divababy93

nej nej jeg valgte selv og fortælle min sagsbehander det

Anmeld

7. april 2010

Divababy93

Chalala85 skriver:

Altså du er 16 og han 31, det er da nogle år må man sige. Jeg mener ikke kærlighed har en alder men jeg tror det er ganske normalt at mennesker reagere på det.

Jeg vil da selv sige jeg synes du er meget ung i forhold til ham og hvis jeg var din søster ville jeg nok have en reaktion. Ikke nødvendigvis abort men ville have mine bekymringer omkring situationen

Husk det er ikke kritik eller noget i den duer mit indlæg, kun spørgsmål og overvejelser i forhold til dit indlæg.

nej det helt fint vi har vær vores mening tager det ikke pasonligt det hatr jeg sku været ude for for meget til i mit liv

Anmeld

7. april 2010

oo

Chalala85 skriver:

jeg er så enig. aldersforskellen med lige netop den alder du har nu, ville også få mig til at reagere. I sidste ende vil alle vel dit bedste og det er derfor de måske reagerer voldsomt

Anmeld

7. april 2010

VIPpigen

Også enig herfra...

Tror ikke det er aldersforskellen, men forskellen på hvor i er i jeres liv lige nu. Forstå mig ret, din familie ser dig stadig kun som en "lille" pige, og for din storebror tror jeg endnu mere han ser det som om at din kæreste har gjort dig "ondt"

Min kusine er gift med en som er 19 år ældre end hende, hun var midt i 20'erne da hun mødte sin mand. han havde 2 drenge fra forrig ægteskab, den ældste er kun 9-10 år yngre end hende, så det har været mærkelig tilvænning for dem også, og så har hun selv fået 2 drenge med ham nu, som er 10 og 6...

Tror ikke vi reargerede vildt meget i familien, fordi hun var "voksen" da de fandt sammen.

Ville nok selv lige studse engang hvis det var min egen søster, men altså det korte af det lange...

Tag det roligt, slap af, og ta en dag af gangen, han (din bror) har jo ikke noget bevis når din kæreste har den stilling han har, og vis i har styr på det...

Anmeld

7. april 2010

Kb

Du er 16 og han er 31, undskyld mig, men det er altså forkert.

Som andre skriver, er det ikke dét at der er 15 år i mellem jer, problemet er det sted i livet du er. Du er et barn og din kæreste er en voksen mand. Din kæreste burde, som den voksne han nu er, vide at man ikke dater 16 årige piger når man selv har rundet de 30 og sgu da slet ikke gør dem gravid..... Bliver helt ærligt dybt forarget og vred.

Det er ikke for at nedgøre dig, men mener ikke at man som 16 årig altid er i stand til at se helt klart på tingenes alvor. Og det mener din bror nok heller ikke man er og griber derfor ind. Syntes kun det er godt der er nogen der "holder lidt øje" med jer og i særdeleshed din kæreste.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.