Hvad er jeres barnligste last/ nødvendighed ?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

ekzunz

I en alder af 37 drikker jeg stadig O'boy til morgenmaden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

babyMark

Elsker is, sommerland, bare tæer, bamser, gynge, fjolle

Anmeld

7. april 2010

Muffinmus

Znuzke skriver:

Årh ja, et godt glas iskold hjemmeblandet kakao, mums.

Men sjovt at se hvor mange ens barnlige ting folk har til fælles når det kommer til stykket:-)

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg sover med min elskede Bammer, når jeg sover alene eller sammen med Idun (Bammer min trofaste bamse, gennem 26 år ).

Når jeg spiser flødeboller skal det helst være med ske også skal jeg skrælle den som et æg. Ellers er flødeboller ikke sjove

Også er jeg jo EVIG Disney fan. Det mest ærgelige er bare at Idun, bare syntes at det er MOARS film, så det er først nu, hun er begyndt at gide at se dem sammen med mig...

Ellers så ved jeg det ikke lgie på stående fod

Anmeld

7. april 2010

Mira0911

Soft ice i bæger.

Børnebøger.

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Znuzke skriver:

Ikke oboy den billige pulver er bedst... Også med iskold skummetmælk hehe

Anmeld

7. april 2010

Bayze

MariaJ skriver:

Jeg elsker sådan noget børneslik med masser af farvestoffer og e-numre i. Håber næsten folk tror jeg køber ind til et barn, når jeg i virkeligheden selv skal gumle det i mig .

Jeg har sangene fra Bullerfnis og Far, mor og Blyp på min Ipod. Det pinligste er faktisk at jeg ikke engang var barn da de kom i fjernsynet  .

Maria

Jeg er SÅ meget med på den med det klamme slik - jo mere farvestrålende og kemikaliebefængt jo bedre

Og så bliver jeg bare totalt barnlig og latterlig så snart jeg er sammen med visse veninder og specielt min søster - usmageligt barnlig, tror jeg faktisk, for udenforstående...

Anmeld

7. april 2010

Banditten´s mor

Pålægschokolademadder - den lyse.

Bland-selv slik - selvfølgelig det mest farvestrålende og syntetiske og jeg får ALTID købt for mindst en 50´er.

SvampeBob Firkant - Han er bare for god! Sønnike har selfølgelig fået både ham og Patrick som bamser.

Og så har jeg aldrig lært at spise bærrene i syltetøjet...

Anmeld

7. april 2010

MariaJ

MariaE skriver:

Årh ja, et godt glas iskold hjemmeblandet kakao, mums.

Men sjovt at se hvor mange ens barnlige ting folk har til fælles når det kommer til stykket:-)

Ja, jeg kom også i tanker om flere og flere ting jo mere jeg læser i denne tråd. Er ved nærmere eftertanke nok et slags barn indeni.

Jeg drikker også O'Boy

Vi har to bamser, der egentlig bor i sengen, men vi flytter dem hver anden onsdag, når rengøringsdamen kommer  (fordi, ja vi er to voksne og veluddannede mennesker midt i tredverne, der har råd til at få gjort rent derhjemme, men sover med en plyspingvin og en plysbjørn)

Pålægschokolade er noget af det bedste . Det findes ikke i Norge, så jeg importerer økonomipakker af Galle og Jessens den mørke hver gang jeg er i Danmark.

Maria

Anmeld

7. april 2010

Lone Jakobsen

super sjov tråd....kan nikke genkendende til mange ting fx:

* den med bær i syltetøj....KAN ikke li det

* skorpen på leverpostej gider jeg heller ikke

* elsker en franskbrød med pålægschokolade, en candyflos eller en pose m&m´s

* bliver aldrig træt af legoland

* synger børnesange for min skyld..børnene vil hellere høre en cd, end mors version af "fra england til skotland"

* synes perleplader, uno og malebøger er ganske hyggelige som aftens underholdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.