Hvad er jeres barnligste last/ nødvendighed ?:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. april 2010

Muffinmus

Hmm, kan i hvert fald starte med at sige jeg elsker Disneys tegnefilm, men det gør mange heldigvis:-)

Der ud over har jeg flere andre underlige barnlige ting:

Abbonnere på Anders And og Basserne

Elsker jawbreakers

SKAL i sommerland hvert år og skeje ud

når jeg spiser is SKAL de helst være med chokoladesovs og krymmel....:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

mariamiss6

soft ice SKAL være i et bæger, med chokoladedrys i bunden, i midten, og på toppen, så det er lettere at røre rundt, til det bliver til chokolade soft ice

Jeg kan ikke fordrage rod sammen mad... Så min mad bliver stadig farvedelt på tallerkenen - undtagen sovsen, jeg har nemlig lært mig at den gerne må hældes over det hele nu

Anmeld

7. april 2010

B&J

Min barnlige side:

Disney.

Skal have de børne film jeg så da jeg var lille og kan stadig se dem som: Lisa og david (nisserne) og babar, ville ønske man kunne få bullerfnis på film også

Elsker af gynge og vippe det kan man ikke komme uden om hvis jeg ser dem

men jeg er jo heller ikke så gammel i nu hihihi men alle har vel barnlige sider

Anmeld

7. april 2010

Diana...

Helt klart disney tegnefilm 

Lego jeg elsker og lege med lege

tegne i malebøger 

Hi hi soft ice skal være i bære gerne et børne hi hi. 

Jeg har altid haft årskort til tivoli så jeg kan komme ind og leget barn griner. 

Anmeld

7. april 2010

Faith

MariaE skriver:

Hmm, kan i hvert fald starte med at sige jeg elsker Disneys tegnefilm, men det gør mange heldigvis:-)

Der ud over har jeg flere andre underlige barnlige ting:

Abbonnere på Anders And og Basserne

Elsker jawbreakers

SKAL i sommerland hvert år og skeje ud

når jeg spiser is SKAL de helst være med chokoladesovs og krymmel....:-)

Jeg er dybt afhængig af Slushice.... Og de skal helst være blandet med flere farver

Anmeld

7. april 2010

Gellan

Har da nogle barnlige sider, hvis jeg selv skal sige det

• Jeg elsker Disney tegnefilm, og samler på klassikerne, dem med guldnumrene på siden
  • Jeg køber altid Basserne, for grineren
  • Jeg har ingen problemer med at lege med min 6-ðrige kusine, der altid vil lege med Barbie eller Bratz - synes selv at det er sjovt at klæde dem ud, lave deres hår osv. Hvis jeg keder mig kan jeg godt sidde med dem selv
  • Jeg kan ikke lade være med at bruge smiley-faces i mine beskeder, mails, smser osv. Må altid tjekke mine skoleopgaver en gang ekstra, før jeg afleverer den  finder altid et smiley eller to imellem ordene
  • Elsker barnlig slik: Jawbreakers, store slikkepinde, kinderæg o.l.

Tror nok, at der er flere barnlige sider af mig, men kan ikke helt komme i tanker om dem lige nu

Anmeld

7. april 2010

oo

jeg er kæmpe kolossal synkronfascist...dvs hvis du aer mig på den ene arm, skal du også ae mig på den anden, ellers er der uligevægt. og sådan er det hele vejen rundt. jeg skal fx tygge min mad først en mundfuld i venstre side og næste mundfuld i højre hele vejen igennem et måltid.

Anmeld

7. april 2010

MariaJ

Jeg elsker sådan noget børneslik med masser af farvestoffer og e-numre i. Håber næsten folk tror jeg køber ind til et barn, når jeg i virkeligheden selv skal gumle det i mig .

Jeg har sangene fra Bullerfnis og Far, mor og Blyp på min Ipod. Det pinligste er faktisk at jeg ikke engang var barn da de kom i fjernsynet  .

Maria

Anmeld

7. april 2010

Loa

Min bamse jeg fik i dåbsgave....

Den sidder trofast i vores seng altid

Anmeld

7. april 2010

TbCp

Jeg skal altid have noget "sjovt" slik når vi er i tyskland.... altså et eller andet man normalt ville købe med hjem til sit barn, men Hello Kitty eller lign.

Jeg elsker tivoli og skal helst prøve alt! Jo vildere jo bedre

Jeg kan de fleste sange fra Bamses billedbog udenad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.