Min kæreste snorker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2008

Mathilde

Tak for alle jeres svar.
Lægen er prøvet, men vi snakkede om at han måske skulle tage til lægen igen. Hun havde nemlig sagt til ham, at hvis det ikke blev bedre, skulle han komme igen.
Jeg forsøger også at få ham om på siden når det er rigtig slemt, men det hjælper ikke ret meget...

Loggidut:
For det første synes jeg ikke jeg klandre min kæreste fordi han snorker. For det andet synes jeg man bliver nødt til at tage hånd om de problemer man har både hver især og indbyrdes. Hvis man ikke kan finde ud af det, mener jeg først man har et problem.

Men jeg kan bestemt godt forstå det du skriver og jeg ved godt han ikke kan gøre for det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2008

Mathilde

Tak for alle jeres svar.
Lægen er prøvet, men vi snakkede om at han måske skulle tage til lægen igen. Hun havde nemlig sagt til ham, at hvis det ikke blev bedre, skulle han komme igen.
Jeg forsøger også at få ham om på siden når det er rigtig slemt, men det hjælper ikke ret meget...

Loggidut:
For det første synes jeg ikke jeg klandre min kæreste fordi han snorker. For det andet synes jeg man bliver nødt til at tage hånd om de problemer man har både hver især og indbyrdes. Hvis man ikke kan finde ud af det, mener jeg først man har et problem.

Men jeg kan bestemt godt forstå det du skriver og jeg ved godt han ikke kan gøre for det.

Anmeld

1. juni 2008

Loggidut

Mathilde skriver:

Tak for alle jeres svar.

Loggidut:

ok, for på mig lød det nemlig lidt som om du var helt vred på ham...
jeg har faktisk ikke engang selv prøvet lægen, men min datters veninde har faktisk lige fået fjernet mandler og polypper...og pludselig snorker hun slet ikke mere...kunne det være en mulighed?

jeg håber i finder løsningen..

min bedre halvdel griner bare af mit snorken, og siger tit man skulle tro man boede med en fuldvoksen mand :$

Anmeld

1. juni 2008

KajaH

Jeg snorkede helt sindsygt, men så fik jeg fjernet mandler og nu sover jeg mussestille:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.