Mathilde skriver:
Er det kun mig der har en partner der snorker???
Jeg kan simpelthen ikke sove om natten og jeg bliver sindsyg af den konstante brummen om natten:(
Jeg bliver i vildt dårligt humør, og rigtig irriteret. Jeg skulle måske slet ikke brokke mig, for jer der har børn får nok heller ikke den nattesøvn i har brug for.
Men hvordan håndterer i den manglende søvn og irritationen over ikke at kunne sove om natten?
Det kan nemlig påvirke hele min dag efterfølgende og giver da også nogle spændinger imellem os nogen gange. Jeg har forslået ham at vi kunne sove hver for sig, men når jeg nævner det bliver han ret negativ og mener at så kan vi lige så godt flytte hver for sig. Jeg ved godt at han nok ikke mener det så alvorligt, men det er da træls at få at vide....
(H)Mathilde
øhhh. jeg er en snorker!
og ved du hvad...jeg ved hvad der er rigtigt irreterende...og det er at få afvide at det problem man har skaber problemer for andre, for os der snorker kan ikke gøre ved det!
det er lidt det samme som hvis han manglede et ben, og du var vred over at han ikke kunne løbe tur på stranden med dig! forstår du hvad jeg mener?
han kan virkelig ikke gøre for det, for det er jo noget kroppen selv kontrollere.
når det er sagt, så er den der med at ligge sig hver for sig bare så dumt, for i stedet for at arbejde sammen, så modarbejder i jo hinanden...nej forslå ham en tur ved lægen, for der kan være en årsag til hans snorken...
det kan være søvnapnø, overvægt, alkohol, eller rygning...måske snak med doolittle om det.
men for gud skyld, lad være med at klandre ham for det, for han kan ikke gøre ved det!
Anmeld