Min kæreste snorker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.939 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. maj 2008

Mathilde

Er det kun mig der har en partner der snorker???
Jeg kan simpelthen ikke sove om natten og jeg bliver sindsyg af den konstante brummen om natten:(
Jeg bliver i vildt dårligt humør, og rigtig irriteret. Jeg skulle måske slet ikke brokke mig, for jer der har børn får nok heller ikke den nattesøvn i har brug for.
Men hvordan håndterer i den manglende søvn og irritationen over ikke at kunne sove om natten?

Det kan nemlig påvirke hele min dag efterfølgende og giver da også nogle spændinger imellem os nogen gange. Jeg har forslået ham at vi kunne sove hver for sig, men når jeg nævner det bliver han ret negativ og mener at så kan vi lige så godt flytte hver for sig. Jeg ved godt at han nok ikke mener det så alvorligt, men det er da træls at få at vide....

(H)Mathilde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2008

Rasmine

Ørepropper!
:)

Anmeld

31. maj 2008

linemus

Kan du ikke lægge dig et andet sted, når det begynder at irritere dig? F.eks. gå ind på sofaen? Man kan blive helt sindsyg af ikke at få sin nattesøvn.

Knus Line - lettere mental

Anmeld

31. maj 2008

Mathilde

linemus skriver:

Kan du ikke lægge dig et andet sted, når det begynder at irritere dig? F.eks. gå ind på sofaen? Man kan blive helt sindsyg af ikke at få sin nattesøvn.

Knus Line - lettere mental

Det er helt sikkert en mulighed, men så kan jeg lige så godt flytte derned permanent, for det er hver nat!!!
Ja man bliver næsten små-sindssyg til sidst, hvis man ikke får sovet.

Anmeld

31. maj 2008

bette

man kan få noget på apoteket til folk der snorker.. måske i skulle prøve det?

Anmeld

31. maj 2008

MorCamilla

Hejsa Mathilde...

Man kan få sådan nogle strips plastre på apoteket, han skal sætte hend over næsen om natten, Kasper har prøvet dem, og her virker de rigtig godt.. Så jeg får igen min nattesøvn i sengen og ikke på sofaen ;)
Bare et forslag her fra...

Knus fra Camilla.

Anmeld

31. maj 2008

SaNiNa

iiih ja kender det alt for godt...

her hos os lægger jeg mig til at sove før kæresten ellers kan jeg på ingen måder falde i søvn hvis jeg så vågner i løbet af natten ja så ligger jeg bare vågen og kigger...

kæresten er begynd at sove på sofaen i de meget slemme perioder...
har har allergi så vi/han kan jo ikke rigtig gøre med end han gør...

Anmeld

31. maj 2008

Loggidut

Mathilde skriver:

Er det kun mig der har en partner der snorker???
Jeg kan simpelthen ikke sove om natten og jeg bliver sindsyg af den konstante brummen om natten:(
Jeg bliver i vildt dårligt humør, og rigtig irriteret. Jeg skulle måske slet ikke brokke mig, for jer der har børn får nok heller ikke den nattesøvn i har brug for.
Men hvordan håndterer i den manglende søvn og irritationen over ikke at kunne sove om natten?

Det kan nemlig påvirke hele min dag efterfølgende og giver da også nogle spændinger imellem os nogen gange. Jeg har forslået ham at vi kunne sove hver for sig, men når jeg nævner det bliver han ret negativ og mener at så kan vi lige så godt flytte hver for sig. Jeg ved godt at han nok ikke mener det så alvorligt, men det er da træls at få at vide....

(H)Mathilde

øhhh. jeg er en snorker!

og ved du hvad...jeg ved hvad der er rigtigt irreterende...og det er at få afvide at det problem man har skaber problemer for andre, for os der snorker kan ikke gøre ved det!

det er lidt det samme som hvis han manglede et ben, og du var vred over at han ikke kunne løbe tur på stranden med dig! forstår du hvad jeg mener?

han kan virkelig ikke gøre for det, for det er jo noget kroppen selv kontrollere.

når det er sagt, så er den der med at ligge sig hver for sig bare så dumt, for i stedet for at arbejde sammen, så modarbejder i jo hinanden...nej forslå ham en tur ved lægen, for der kan være en årsag til hans snorken...

det kan være søvnapnø, overvægt, alkohol, eller rygning...måske snak med doolittle om det.

men for gud skyld, lad være med at klandre ham for det, for han kan ikke gøre ved det!

Anmeld

1. juni 2008

H+S Skjolgborg.

NEJJJJJJJJJJJ GRINER HØJT..
Min både snoker.snakker om arbejde i søvne og skær tænder stort set alt eller to af dem hver nat eller dag hvis han er på natarbejde..*GH* og *SS*..
Her sover jeg enten før ham men hvis ikke skubber jeg til han det hjælper en del nogle gange skal man skubbe mere ind en gang til han og sige du snakker...
Men på den anden siger kan jeg heller ikke sove hvis der er mussestille....Så det er både godt og skidt...
Men nu er min kæreste så dejlig og kan også godt lidt af sove med tv tændt..
knus fra henriette

Anmeld

1. juni 2008

Lise

Jeg har også en kæreste der snorker...MEGET!!! Og det ER til at blive vanvittig over. Før vi fik barn sov jeg ofte med ørepropper - så var der dejlig stille :) Nu skal jeg jo høre Simon om natten, så ørepropperne er lagt på hylden. Men nu er jeg ofte så træt i stedet, så det ikke generer så meget. Ellers så sparker, skubber og slår jeg lidt. Og jeg ved heldigvis hvordan han skal ligge for ikke at snorke, så når han falder i søvn og larmen begynder, så bliver han kommanderet over på venstre side..

Jeg mener ikke at det er en løsning at sove i hvert sit rum. Prøv i stedet f.eks. de der strips, eller ørepropper...eller ja, lægen...

Lise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.