prøv at se dette billede af manden min.. spooky..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

Moar'en

Maja84 skriver:

de pletter kender jeg godt, dem laver mit kamera også, og kan bla være lidt skidt på linsen

Det eneste jeg ikke forstår er at da jeg indenfor samme time tog billeder inde i legerummet er der ingen pletter. Og heller ikke på nogen andre billeder. Og så det at hvis det er skidt, burde pletterne så ikke sidde samme steder på billedet og ikke "fare" rundt på billedet. jeg har flere billeder, og på nogle er der 2 pletter på andre er der 20, og de er alle taget inden for 30 minutter. Men det kan sagtens være det bare er skidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Kløver

KaMa skriver:

Øhh, er det ikke bare modlys og et billede der bliver taget af en, som er i bevægelse?

Hilsen fra en der absolut ikke tror på spøgelser..

jeg synes det er lidt spooky da det ligner der ikke er noget at træde ud på, som at man træder ud i den blå luft

Anmeld

7. april 2010

Kløver

Moar'en skriver:

Det eneste jeg ikke forstår er at da jeg indenfor samme time tog billeder inde i legerummet er der ingen pletter. Og heller ikke på nogen andre billeder. Og så det at hvis det er skidt, burde pletterne så ikke sidde samme steder på billedet og ikke "fare" rundt på billedet. jeg har flere billeder, og på nogle er der 2 pletter på andre er der 20, og de er alle taget inden for 30 minutter. Men det kan sagtens være det bare er skidt.

hmm ved det ik, men mit kamera gør det samme, har mange billeder med pletter på, og hvor nogle af billederne ikke har pletter på. Jeg gik ud fra det var skidt, da dte godt nogle gange kunne hjælpe at tørre kameraet af

Anmeld

7. april 2010

Vial

Maja84 skriver:

jeg synes det er lidt spooky da det ligner der ikke er noget at træde ud på, som at man træder ud i den blå luft

The gateway to heaven...

Anmeld

7. april 2010

Moar'en

Maja84 skriver:

hmm ved det ik, men mit kamera gør det samme, har mange billeder med pletter på, og hvor nogle af billederne ikke har pletter på. Jeg gik ud fra det var skidt, da dte godt nogle gange kunne hjælpe at tørre kameraet af

det kan os sagtens være, det er bare førstegang mit kamera har gjort det.

Anmeld

7. april 2010

AstridM

Pletterne kan være støv MEN det kan også være små elektromagnetiske energier som de døde afsætter. Det er helt normalt og meget sjov Vi har uendelig mange af dem og man undres nogengange om det er skidt eller døde..

Her i huset sker alle mulige ting så det er altid sjov at pudse linsen og tage billeder med "støv" på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.