prøv at se dette billede af manden min.. spooky..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.910 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. april 2010

BinaMor

vi er på spøttrup borg sidste år. går i gangene i toppen og skal igennem en dør hvor jeg tager et billede for at få et af slyngen han har på.

det var meningen vi bare endte i en anden gang af sten. intet stort vindue eller noget som helst. faktisk var det ret mørk i toppen så billederne blev utydelige uden blits som jeg ikke havde.

det ser lidt spooky ud. havde glemt jeg havde billedet.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

AstridM

Jeg har arbejdet som medie og clairvoyant nogen tid nu og for mig er det helt logisk. Det er en energi der står ved siden af ham Vi har rigtig mange af den slags.

Meget fint Det er ikke nogen der vil noget skidt men sjov

Anmeld

7. april 2010

BinaMor

AstridM skriver:

Jeg har arbejdet som medie og clairvoyant nogen tid nu og for mig er det helt logisk. Det er en energi der står ved siden af ham Vi har rigtig mange af den slags.

Meget fint Det er ikke nogen der vil noget skidt men sjov

okay sjovt. det er da vist også sjældent de vil noget skidt ik.

jeg tror jeg boede med en ånd der passede på mig (så det blev skidt for dem der ikke var gode ved mig.. men godt for mig) men ikke fysisk. kun drillerier.

Anmeld

7. april 2010

BinaMor

andre med "spøjse spøgelses" billeder?

Anmeld

7. april 2010

Pia.

jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal se efter - for mig ligner det at han er ved at gå ud i et stort hul altså at der ikke er noget på den anden side af døren/gangen ???? Og så ser det sløret ud - selve billedet...

Anmeld

7. april 2010

Moar'en

gabriellasmor skriver:

andre med "spøjse spøgelses" billeder?

Måske, jeg ved det faktisk ikke For jeg ved ikke hvad det er, nogen bud. det er til fastelavn på sygehuset, og de der pletter er på alle billederne der er taget på afdelingen ved siden af, men der er ingen på dem taget i legerummet. Det kan sagtens være der er en logisk forklaring.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. april 2010

BinaMor

Pia. skriver:

jeg er lidt i tvivl om hvad jeg skal se efter - for mig ligner det at han er ved at gå ud i et stort hul altså at der ikke er noget på den anden side af døren/gangen ???? Og så ser det sløret ud - selve billedet...

ja det er det der er spøjst. at det ligner han går ud i luften selv om det var en lille halvmørk gang han gik ind i.

Anmeld

7. april 2010

Kløver

Moar'en skriver:

Måske, jeg ved det faktisk ikke For jeg ved ikke hvad det er, nogen bud. det er til fastelavn på sygehuset, og de der pletter er på alle billederne der er taget på afdelingen ved siden af, men der er ingen på dem taget i legerummet. Det kan sagtens være der er en logisk forklaring.

de pletter kender jeg godt, dem laver mit kamera også, og kan bla være lidt skidt på linsen

Anmeld

7. april 2010

Kløver

gabriellasmor skriver:

vi er på spøttrup borg sidste år. går i gangene i toppen og skal igennem en dør hvor jeg tager et billede for at få et af slyngen han har på.

det var meningen vi bare endte i en anden gang af sten. intet stort vindue eller noget som helst. faktisk var det ret mørk i toppen så billederne blev utydelige uden blits som jeg ikke havde.

ja lidt spooky billede, jeg var engang på spøttrup, hvor de havde lavet "spøgelsesbilleder" og troede ik på min far da han sagde det var fup, var ellevild, til ejg pludselig opdagede et billede hvor de dansede i en sal, hvor de allesammen havde kondisko på, hvor blev jeg gal og skuffet, og vred synes ihvertfald det er dårligt lavet at man ikke "fjerner" kondisko i det mindste

Anmeld

7. april 2010

Vial

gabriellasmor skriver:

Øhh, er det ikke bare modlys og et billede der bliver taget af en, som er i bevægelse?

Hilsen fra en der absolut ikke tror på spøgelser..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.