Øøøøhh hvad...!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

Lillefe

mortilfreja skriver:

Tog en test her til morgen da min mens som sagt ikke var så kraftig som den plejer.. Det er nu små 14 dage siden min "mens" kom.. Har før kun fået negative test..

Kiggede kort på den og den så ud til stadig at være negativ.. Lagde den så i vindueskarmen og kørte min datter i skole.. Nu har jeg så lige kigget på den og kan ane en meget svag streg..

Kan jeg regne med den??

Andre der har prøvet at få en svag streg efter den tid hvor man max må aflæse testen på og så rent faktisk var gravid?

Kram

Jeg er sikker på den er god nok! for det samme skete med mig tillykke herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Muffinmus

hvis der kun er en svag streg over test tiden kan du ikke regne med overhovedt.

For det første fordi du skal aflæse den iden for tiden

for det andet fordi at du i 95% af tilfældende burde stå med en test der bliver fint positivt inden for kort tid.

Vil tro du har oplevet en biokemisk graviditet, altså en hvor du har haft et brfrugtet æg der aldrig har sat sig fast og derfor er kommet med ud med mens..det sker oftere end man lige går og tror:-)

Har selv prøvet det desværre.

Anmeld

7. april 2010

L-Mortil3

Jeg vil nok ikke lægge for meget i den...

Da vi prøvede at få Liam, blev der taget mange tests der viste negative, men når toiletspanden så skulle tømmes, f.eks. en uge efter, var de positive - det passede jo så ikke rigtig

Men hvem ved?

Anmeld

7. april 2010

mortilfreja

MariaE skriver:

hvis der kun er en svag streg over test tiden kan du ikke regne med overhovedt.

For det første fordi du skal aflæse den iden for tiden

for det andet fordi at du i 95% af tilfældende burde stå med en test der bliver fint positivt inden for kort tid.

Vil tro du har oplevet en biokemisk graviditet, altså en hvor du har haft et brfrugtet æg der aldrig har sat sig fast og derfor er kommet med ud med mens..det sker oftere end man lige går og tror:-)

Har selv prøvet det desværre.

Ja men ville der så ikke komme klumper/hinde med ud ved mens når man har haft en biokemisk??

Min mens var for første gang ever, uden klumper/hinder og blødte meget lidt..

Anmeld

7. april 2010

Dia

Da jeg havde en biokemisk graviditet blødte jeg helt almindeligt som en almindelig menstruation bare kun i 1-2 dage. Men krydser fingre for, at der er gevinst for dig  

Anmeld

7. april 2010

mullesmith2

Har aldrig oplevet at en test blev svagt posetiv uanset hvor meget den har lagt og jeg har kigget på den, Den er kun blevet svagt positiv fordi jeg var gravid... så jeg tror da endten du er gravid eller også er det biokemisk. Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

7. april 2010

VIPpigen

Jeg havde samme problem sidste måned, mens var forsinket, så jeg tog en test, efter 5-7 min var den svag positiv, så tænkte jeg ville se tiden an, men samme aften begyndte jeg at bløde, så fra onsdag til fredag aften blødte det helt vildt, og mit var så inkl. klumper og snask. blev ikke så chokeret lige til at starte med, for troede bare det var mig der var forkert på den, men da den stoppede ligeså hurtigt som den var kommet fornemmede jeg der var noget galt. skrev et indlæg herinde, og meget tydede på det var en biokemisk graviditet. tog tirsdagen efter en test igen for at være sikker, og den var HELT negativ...

Nu 5 uger senere, er jeg ja, som det regnes ud 5 uger henne...

Håber da der sker noget positivt ved dig også meget snart

Anmeld

7. april 2010

Muffinmus

Nej, der kommer stort set intet ud over det sædvanlige:-)

Ved en biokemisk kommer ægget bare ud uden at man opdager det og de fleste vilel aldrig have vidst de havde haft et befrugtet æg overhovedet.

Du kan ikke se det, heller ikke selv om du ledte efter noget:-)

Går du derimod en del over tid og så får en biokemisk kan du måske se lidt klumper i, men det er ikke meget i forhold til en senere spontan abort hvor ægget har siddet fasdt men kommer ud grundet kromosom fejl eller lign.

Anmeld

7. april 2010

Pia. skriver:

Den kan lige meget hvad ikke være falsk positiv - for streg nummer 2 kommer jo kun hvis du danner hcg og det hormon danner vi kun hvis vi er gravide...

Så jeg tror da den er godt nok og du måske bare er meget tidligt ude med testen eller også er det en lille blommsæk der er gået tabt? - håber selvfølgelig du er GRAVID...

tag en test mere om et par dage og se om steg nr. 2 ikke kommer lidt før...

Knus fra Pia.

Lige som jeg ville ha sagt det!!

Stine 36+0

Anmeld

7. april 2010

Sofiedk

Ej hvor er det dog frustrerende at man skal udsættes for de her ting i projekt baby. Det er fanme hårdt ikke at vide om man tør glæde sig eller hvad der sker.

Jeg ville helt klart sige at det eneste der er at gøre er at teste hver morgen de næste par dage og se om der dukker nogle streger op indenfor tiden eller efter og om de måske kommer frem tidligere og tidligere.

Krydser fingre for at den er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.