Øøøøhh hvad...!!??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.564 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. april 2010

mortilfreja

Tog en test her til morgen da min mens som sagt ikke var så kraftig som den plejer.. Det er nu små 14 dage siden min "mens" kom.. Har før kun fået negative test..

Kiggede kort på den og den så ud til stadig at være negativ.. Lagde den så i vindueskarmen og kørte min datter i skole.. Nu har jeg så lige kigget på den og kan ane en meget svag streg..

Kan jeg regne med den??

Andre der har prøvet at få en svag streg efter den tid hvor man max må aflæse testen på og så rent faktisk var gravid?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Margorie

Der står jo på pakken at den ikke dur efter 5-10 min.. Så nej jeg ville ikke lægge noget i det

Anmeld

7. april 2010

mortilfreja

Marge skriver:

Der står jo på pakken at den ikke dur efter 5-10 min.. Så nej jeg ville ikke lægge noget i det

Nej jeg tænker oz at det nok er en falsk positiv elfter den har ligget for længe..

Anmeld

7. april 2010

Slettet

mortilfreja skriver:

Kan jeg regne med den??

Andre der har prøvet at få en svag streg efter den tid hvor man max må aflæse testen på og så rent faktisk var gravid?

Ja det prøvede jeg anden gang Efter et par timer var den svag positiv og der skulle faktisk gå mange dage før den blev positiv til tiden ... men jeg synes heller ikke, at du skal juble før du har en positiv test indenfor den tid der står på pakken

Anmeld

7. april 2010

mortilfreja

Swips.. skriver:

Ja det prøvede jeg anden gang Efter et par timer var den svag positiv og der skulle faktisk gå mange dage før den blev positiv til tiden ... men jeg synes heller ikke, at du skal juble før du har en positiv test indenfor den tid der står på pakken

Ja i det her baby projekt bliver man jo nemt desperat.. hehe

Og ja min veninde var udsat for næsten det samme.. hun kunne først teste positiv da hun var i 17. uge

Men må bare vente at se..

Nogen danner jo hcg langsommere end andre..

Hvor er det dog opslidende det her

Anmeld

7. april 2010

Slettet

mortilfreja skriver:

Ja i det her baby projekt bliver man jo nemt desperat.. hehe

Og ja min veninde var udsat for næsten det samme.. hun kunne først teste positiv da hun var i 17. uge

Men må bare vente at se..

Nogen danner jo hcg langsommere end andre..

Hvor er det dog opslidende det her

Jaaa vildt opslidende!! Man vil jo bare gerne være gravid - kan godt følge dig, for ikke så mange måneder siden var det mig

Anmeld

7. april 2010

Pia.

Den kan lige meget hvad ikke være falsk positiv - for streg nummer 2 kommer jo kun hvis du danner hcg og det hormon danner vi kun hvis vi er gravide...

Så jeg tror da den er godt nok og du måske bare er meget tidligt ude med testen eller også er det en lille blommsæk der er gået tabt? - håber selvfølgelig du er GRAVID...

tag en test mere om et par dage og se om steg nr. 2 ikke kommer lidt før...

Knus fra Pia.

Anmeld

7. april 2010

Bare mig..

Jeg har også prøvet det.. Men den første test jeg tog.. Samme dag tog jeg fire andre, hvoraf de tre var svagt positiv med det samme næsten, og den fjerde blev aldrig positiv..

Jeg er nu 34+5..

Men jeg ville heller ikke lægge for meget i det, før du tager en test der er klart positiv, eller som kommer til tiden!

Fingre for dig!

Anmeld

7. april 2010

Mettemus

mortilfreja skriver:

Tog en test her til morgen da min mens som sagt ikke var så kraftig som den plejer.. Det er nu små 14 dage siden min "mens" kom.. Har før kun fået negative test..

Kiggede kort på den og den så ud til stadig at være negativ.. Lagde den så i vindueskarmen og kørte min datter i skole.. Nu har jeg så lige kigget på den og kan ane en meget svag streg..

Kan jeg regne med den??

Kram

Lavede samme nummer den anden dag og har mens nu, så det er nok desværre ikke noget du skal regne med. Blev ellers også helt vild glad i første omgang, men testede igen i går og den var bragende negativ. Har dog ikke nogen teknisk forklaring, andet end at der står på pakkerne at man ikke kan regne med tests der er mere end fem minutter gamle.

Anmeld

7. april 2010

mortilfreja

Håbet lever endnu..

Må se hvad lægen siger i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.