Har haft det møg underligt her på det sidste! Hjælp! 34+4?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

Bare mig..

Lulle25 skriver:

Ok hvis blodtrykket var ok der er det sikkert også det nu.

Men du er formentlig ved at være tung og barnet fylder, så her til sidst kan det godt blive lidt ubehageligt indimellem fordi barnet trykker på dine blodåre, andet kan jeg ikke komme på

Okay... Jeg vil ihvertfald lige få spurgt ved JM på torsdag med blodet så, lige for en sikkerhedsskyld..

Tak for din hjælp i hvertfald!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Bavianis

marikka skriver:

Og hvad er det ?

Ja, jeg har intet fejlet hele graviditeten, så har ikke sat mig ind i alle de ting man kan komme til at fejle.. :/

Din blodprocent/hæmoglobin-niveau er det samme:-) Hvis du mangler jern, så falder din blodprocent. Man kan have brug for meget mere jern end man lige regner med, og du kan få det tjekket med det samme hos din læge. Han prikker dig i fingeren, og du har svar med det samme:-)

Anmeld

6. april 2010

Loggidut

man sætter evt dosen op...det der sker (som jeg har fået det forklaret) er at barnet snupper hvad barnet skal bruge...og så kommer du til at mangle.

jeg strøg engang omkuld, lige som jeg skulle til at betale ved en kasse...så lå jeg der med alle mønterne spredt ud over det hele, og med koldsved og højgravid...absolut ikke sjovt.

og det kom helt og aldeles bag på mig...pyyyh, dengang jeg vågnede stod der bare et hav af mennesker om mig

du kan afhjælpe de symtomer ved at sætte dig med hovedet mellem benene, men det hjælper ikke på selve årsagen, hvis det er jernmangel

smut til et lille tjek ved doktoren

Anmeld

6. april 2010

Bare mig..

Bavianis skriver:

Din blodprocent/hæmoglobin-niveau er det samme:-) Hvis du mangler jern, så falder din blodprocent. Man kan have brug for meget mere jern end man lige regner med, og du kan få det tjekket med det samme hos din læge. Han prikker dig i fingeren, og du har svar med det samme:-)

Okay, tusind tak.. jeg vil i hvertfald lige få tjekket blodet så. Det sker der jo ikke noget ved..

Tak for din hjælp!

Anmeld

6. april 2010

Bare mig..

Loggidut skriver:

man sætter evt dosen op...det der sker (som jeg har fået det forklaret) er at barnet snupper hvad barnet skal bruge...og så kommer du til at mangle.

jeg strøg engang omkuld, lige som jeg skulle til at betale ved en kasse...så lå jeg der med alle mønterne spredt ud over det hele, og med koldsved og højgravid...absolut ikke sjovt.

og det kom helt og aldeles bag på mig...pyyyh, dengang jeg vågnede stod der bare et hav af mennesker om mig

du kan afhjælpe de symtomer ved at sætte dig med hovedet mellem benene, men det hjælper ikke på selve årsagen, hvis det er jernmangel

smut til et lille tjek ved doktoren

Det lyder præcis, som det kunne have sket for mig den anden dag, hvis ikke jeg havde sat mig MED DET SAMME!

Jeg havde lige hentet vasketøjet, og så stiller jeg det.. Jeg kunne ikke engang få jakken af, for jeg svedte så meget PLUDSELIG, og ja så blev jeg svimmel, og følte virkelig jeg skulle drejse om! Min kæreste kunne helt se, at den var gal!

Anmeld

6. april 2010

ønskebørn74

marikka skriver:

Jeg drikker enormt meget, da jeg konstant er tørstig, og jeg tager både jernpiller og vitaminpiller, hvilket jeg har gjort alt den tid man har skullet..

Jeg har lige været til undersøgelse ved egen læge, mandag i ferien, og alt var fint.. Så jeg skal ikke til lægen mere, men JM på torsdag..

for meget tørst kan være et tegn på svangerskabs diabetis... Og diabetis i det hele taget... Men som gravid skal man jo drikke meget...

Anmeld

7. april 2010

mamalicious

marikka skriver:

Det lyder præcis, som det kunne have sket for mig den anden dag, hvis ikke jeg havde sat mig MED DET SAMME!

Jeg havde lige hentet vasketøjet, og så stiller jeg det.. Jeg kunne ikke engang få jakken af, for jeg svedte så meget PLUDSELIG, og ja så blev jeg svimmel, og følte virkelig jeg skulle drejse om! Min kæreste kunne helt se, at den var gal!

Sådan har jeg også haft det i mine graviditeter..... Pyyyh det er grumt!! Voldsomt ubehag, efterfulgt af sortnen for øjnene og susende for ørene......... Mit har bare været langt tidligere i graviditeten ...... - Som bavianis skrev, kan det være jern og væskemangel..... Det var det i mit tilfælde. Håber du får bugt på det, for det er rigtig grumt !!!!! Go bedring!!!!!

Kram Mamalicious

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.