Har haft det møg underligt her på det sidste! Hjælp! 34+4?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
16 svar
0 synes godt om
6. april 2010

Bare mig..

Her de sidste par dage har jeg haft det vildt mærkeligt..

Det startede egentlig i fredags hvor jeg skulle på mac d med min mor, søskende og kæreste, og jeg bestilte 1 hamburger hvor jeg kun spiste det halve!!! Jeg plejer at spise en stor menu og en hamburger.. Jeg kan simpelthen æde mig fattig deroppe normalt.. Men nej ikke denne gang. Jeg havde det SÅ underligt, og det hele kørte rundt i kroppen på mig, uden jeg var dårlig.. -Det fortsatte hele dagen..

Og de sidste par dage, har jeg haft det lige sådan, og én gang er jeg blevet vildt svimmel på et split sekund, som om jeg skulle besvime. Og ellers så bare haft det VIRKELIG underligt i kroppen..  En følelse jeg ikke rigtig kan forklare, men virkelig ubehageligt.

Nogen der kan fortælle hvad det kan være? Er der noget jeg skal  være obs på? eller hvordan forholder jeg lige mig?

Marikka 34+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Bare mig..

Slet ingen?

Anmeld

6. april 2010

Kløver

marikka skriver:

Slet ingen?

må melde pas, men måske en god ide at spørge lægen hvis du føler dig utryg omkring det, selvom alt sikkert er i skønneste orden

Anmeld

6. april 2010

Lulle25

Tager du jern?

Det kan have noget med dit blodtryk at gøre.

Drikker du nok?

Barnet trykker nok på dine arterier og det kan give svimmelhed

Synes når man er så langt som du er bliver man hurtig mæt, så det er helt normalt, skal du ikke til 35 ugers undersøgelse inden længe, ellers ville jeg kontakte lægen

Kh Louise

Anmeld

6. april 2010

Bare mig..

Lulle25 skriver:

Tager du jern?

Det kan have noget med dit blodtryk at gøre.

Drikker du nok?

Barnet trykker nok på dine arterier og det kan give svimmelhed

Synes når man er så langt som du er bliver man hurtig mæt, så det er helt normalt, skal du ikke til 35 ugers undersøgelse inden længe, ellers ville jeg kontakte lægen

Kh Louise

Jeg drikker enormt meget, da jeg konstant er tørstig, og jeg tager både jernpiller og vitaminpiller, hvilket jeg har gjort alt den tid man har skullet..

Jeg har lige været til undersøgelse ved egen læge, mandag i ferien, og alt var fint.. Så jeg skal ikke til lægen mere, men JM på torsdag..

Anmeld

6. april 2010

Loggidut

er du blevet tjekket for jernmangel...det er en nasty en der kommer snigende, og giver de der symtomer du beskriver...har selv døjet meget med det...

Anmeld

6. april 2010

Bavianis

Jeg synes alligevel du skulle få tjekket din blodprocent, det lyder meget som lavt hæmoglobin niveau...

Anmeld

6. april 2010

Bare mig..

Loggidut skriver:

er du blevet tjekket for jernmangel...det er en nasty en der kommer snigende, og giver de der symtomer du beskriver...har selv døjet meget med det...

Hvis man normaltvis bliver tjekket for det ved lægen, så tror jeg da jeg er

Altså jeg har ikke været til nogen ekstratjek, eller noget! Kun dem man skal (hvis man vil)

Hvad gør man så hvis der er tale om jernmangel? Men jeg tager jo jern hver dag?

Anmeld

6. april 2010

Bare mig..

Bavianis skriver:

Jeg synes alligevel du skulle få tjekket din blodprocent, det lyder meget som lavt hæmoglobin niveau...

Og hvad er det ?

Ja, jeg har intet fejlet hele graviditeten, så har ikke sat mig ind i alle de ting man kan komme til at fejle.. :/

Anmeld

6. april 2010

Lulle25

marikka skriver:

Jeg drikker enormt meget, da jeg konstant er tørstig, og jeg tager både jernpiller og vitaminpiller, hvilket jeg har gjort alt den tid man har skullet..

Jeg har lige været til undersøgelse ved egen læge, mandag i ferien, og alt var fint.. Så jeg skal ikke til lægen mere, men JM på torsdag..

Ok hvis blodtrykket var ok der er det sikkert også det nu.

Men du er formentlig ved at være tung og barnet fylder, så her til sidst kan det godt blive lidt ubehageligt indimellem fordi barnet trykker på dine blodåre, andet kan jeg ikke komme på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.