Zafir skriver:
jeg har hjemmelavede bake-off ruller af kanelsnegle i fryseren, hvis en craving nærmer sig. Problemet er bare at det er jordbærkage jeg har lyst til hele tiden. SUK!!!...
Men det tager bare nooooooooooooget længere tid at lave. Og vi har heldigivis ikke en bager lige om hjørnet...
Altså det der med "lige om hjørnet" det har jeg fundet stærkt overvurderet her under min graviditet - kører gerne MEGET langt og gerne midt om natten for at hente det mine smagsløg tilsiger mig
Jeg er vild med alt sådan noget blødbrødsagtigt noget og har også alt muligt gustent liggende i fryseren. Og så har jeg i det hele taget også bare en ting med kager. Plejede aldrig sådan at gå til bageren før, men jeg er blevet sådan en rigtig kage-tante - ahh skat, skal vi ikke have en kage i aften - ha ha
. Uhh, sådan en god skærekage, bare sådan en helt almindelig drømmekage, det gider jeg baare godt. Men jordbærkage, mums, hold inde hold inde, jeg forlader straks denne tråd, jeg kan se hvor det bærer hen. Vi skal i øvrigt en tur ind til byen og slendre lidt rundt nu her, så må vi se hvad jeg kan opdrive af lækkerier
Anmeld