Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bavianis skriver: Jeg har det ligesom dig!!! Skønt!
Jeg har det ligesom dig!!! Skønt!
Og mig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MyBaby skriver: Hej I fantastiske kvinder (og mænd :0)! Jeg tror efterhånden ikke, der er nogen, der er i tvivl om, at jeg snart skal føde (havde termin den 1. april) og går og venter temmelig utålmodigt ! I ventetiden bruger jeg rigtig meget tid herinde og jeg vil bare lige fortælle jer, at jeg er super glad for at være på siden. Jeg har været her siden 1. april sidste år, da vi så småt gik igang med projekt baby og jeg har hele vejen igennem det sidste år brugt siden utrolig meget! Jeg har læst rigtig meget og fået utrolig mange informationer om alt muligt. Jeg har grædt og grint over jeres fantastiske indlæg og jeg har fået rigtig meget ud af at lægge indlæg ind! Nu blev det alligevel lidt langt - og jeg ville egentlig bare fortælle, at jeg er utrolig glad for at være herinde og glæder mig helt utrolig meget til at kunne dele meget mere med jer! Tak fordi I havde lyst til at læse med! Nina
Hej I fantastiske kvinder (og mænd :0)!
Jeg tror efterhånden ikke, der er nogen, der er i tvivl om, at jeg snart skal føde (havde termin den 1. april) og går og venter temmelig utålmodigt ! I ventetiden bruger jeg rigtig meget tid herinde og jeg vil bare lige fortælle jer, at jeg er super glad for at være på siden.
Jeg har været her siden 1. april sidste år, da vi så småt gik igang med projekt baby og jeg har hele vejen igennem det sidste år brugt siden utrolig meget! Jeg har læst rigtig meget og fået utrolig mange informationer om alt muligt. Jeg har grædt og grint over jeres fantastiske indlæg og jeg har fået rigtig meget ud af at lægge indlæg ind!
Nu blev det alligevel lidt langt - og jeg ville egentlig bare fortælle, at jeg er utrolig glad for at være herinde og glæder mig helt utrolig meget til at kunne dele meget mere med jer!
Tak fordi I havde lyst til at læse med!
Nina
Dejligt positivt indlæg, og jeg er især glad for at du nævner mænd også he he
mvh Michael
Super dejligt indlæg!!!! Og jeg har det præcis på samme måde, synes denne her side er SKØN!!!
dejligt indlæg
Michael healer skriver: Dejligt positivt indlæg, og jeg er især glad for at du nævner mænd også he he mvh Michael
Det var godt, du opdagede det!!! Jeg synes, det er skønt at I er med - det giver nogle gange lige en anden vinkel på tingene...
Hvor er det skønt, at der er så mange andre, der har det på samme måde...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128