Lige en lille ros til jer alle!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

655 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. april 2010

MyBaby

Hej I fantastiske kvinder (og mænd :0)!

Jeg tror efterhånden ikke, der er nogen, der er i tvivl om, at jeg snart skal føde (havde termin den 1. april) og går og venter temmelig utålmodigt ! I ventetiden bruger jeg rigtig meget tid herinde og jeg vil bare lige fortælle jer, at jeg er super glad for at være på siden.

Jeg har været her siden 1. april sidste år, da vi så småt gik igang med projekt baby og jeg har hele vejen igennem det sidste år brugt siden utrolig meget! Jeg har læst rigtig meget og fået utrolig mange informationer om alt muligt. Jeg har grædt og grint over jeres fantastiske indlæg og jeg har fået rigtig meget ud af at lægge indlæg ind!

Nu blev det alligevel lidt langt - og jeg ville egentlig bare fortælle, at jeg er utrolig glad for at være herinde og glæder mig helt utrolig meget til at kunne dele meget mere med jer!

Tak fordi I havde lyst til at læse med!

Nina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Chalala85

Hvor er det bare et dejligt indlæg Jeg har selv kun været her siden Jan 2010 men har den samme positive oplevelse som dig.

Glæder mig til du føder og vi kan følge den lille herinde og alle de glæder og bekymringer der følger med

Anmeld

6. april 2010

MyBaby

Chalala85 skriver:

Hvor er det bare et dejligt indlæg Jeg har selv kun været her siden Jan 2010 men har den samme positive oplevelse som dig.

Glæder mig til du føder og vi kan følge den lille herinde og alle de glæder og bekymringer der følger med

Jeg håber virkelig også, at du får ligeså meget ud af det, som jeg gør! Og du kan tro, jeg glæder mig til at dele FB, billeder osv med jer - faktisk så hver gang, der sker noget, som jeg tror, kunne være begyndelsen på fødslen (men som jo ikke har været det endnu :0), så tænker jeg: "nu skal jeg huske at kigge på klokken og lægge mærke til alt det, der sker med min krop og omkring mig, så jeg kan lave en god FB!" - Ved godt, at når det endelig sker, så har jeg nok andre ting i hovedet, men det var bare lige for at beskrive, hvordan jeg har det med siden!!!

Anmeld

6. april 2010

Chalala85

MyBaby skriver:

Jeg håber virkelig også, at du får ligeså meget ud af det, som jeg gør! Og du kan tro, jeg glæder mig til at dele FB, billeder osv med jer - faktisk så hver gang, der sker noget, som jeg tror, kunne være begyndelsen på fødslen (men som jo ikke har været det endnu :0), så tænker jeg: "nu skal jeg huske at kigge på klokken og lægge mærke til alt det, der sker med min krop og omkring mig, så jeg kan lave en god FB!" - Ved godt, at når det endelig sker, så har jeg nok andre ting i hovedet, men det var bare lige for at beskrive, hvordan jeg har det med siden!!!

smiler, det kan jeg da godt forstå du gerne vil. Det er også fedtat kunne huske så meget som muligt..!

Da jeg fødte der fik jeg en FB fra hospitalet der beskrev alt fra vi kom til vi kom hjem igen, det var super lækkert for kunne ikke lige huske alting når der var smerter.

ihhh glæder mig til at læse din FB som forhåbentlig bliver helt eventyrlig rar læsning

Anmeld

6. april 2010

NoName

Dejligt indlæg...

Er total hormonella idag, så jeg fik lidt tårer i øjnene...

Ønsker dig en super fødsel og sender noget ve støv i din retning og håber på du snart får din lille trold i armene, jeg glæder mig til at læse en FB og se billeder....

Knus fra NoName 23+6

Anmeld

6. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tak og i lige måde

Anmeld

6. april 2010

MyBaby

Chalala85 skriver:

smiler, det kan jeg da godt forstå du gerne vil. Det er også fedtat kunne huske så meget som muligt..!

Da jeg fødte der fik jeg en FB fra hospitalet der beskrev alt fra vi kom til vi kom hjem igen, det var super lækkert for kunne ikke lige huske alting når der var smerter.

ihhh glæder mig til at læse din FB som forhåbentlig bliver helt eventyrlig rar læsning

Tak skal du have!

Ej, det var da bare vildt dejligt at få en FB fra sygehuset - jeg kan nemlig godt forestille mig, at det hele falder lidt sammen, når først smerterne rigtig sætter ind!!!

Anmeld

6. april 2010

Chalala85

MyBaby skriver:

Tak skal du have!

Ej, det var da bare vildt dejligt at få en FB fra sygehuset - jeg kan nemlig godt forestille mig, at det hele falder lidt sammen, når først smerterne rigtig sætter ind!!!

Det er nemlig det, det gør. plus hvis du får smertestillende og lattergas så bliver man en lille smule rundt på gulvet lidt ligesom hvis du har drukket lidt og så tænker man ikke helt klart. -ja hvidovre var fantastisk

Anmeld

6. april 2010

MyBaby

noname skriver:

Dejligt indlæg...

Er total hormonella idag, så jeg fik lidt tårer i øjnene...

Ønsker dig en super fødsel og sender noget ve støv i din retning og håber på du snart får din lille trold i armene, jeg glæder mig til at læse en FB og se billeder....

Knus fra NoName 23+6

Hvor er du sød - jeg kender det alt for godt. Nogle dage sidder jeg også og tuder over reklamer osv. lidt belastende nogle gange!!!

Og tusind tak - jeg glæder mig meget til at se, hvad der gemmer sig derinde!

Anmeld

6. april 2010

Bavianis

Jeg har det ligesom dig!!! Skønt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.