Dia skriver:
Kigger lidt med. Har du været på p-piller og for nyligt stoppet med dem, eller kan der være andre grunde til udeblevet menstruation?
Jeg stoppede med p-pillerne i april 2009. Min kæreste og jeg havde slået op, så jeg gad ikke at fylde mig med kunstige hormoner. I september 2009 fik jeg en ny kæreste (verdens bedste kæreste, som håber på, at jeg er gravid), men kom aldrig igang med p-pillerne igen. Mig om min nye kæreste har kendt hinanden længe - længe før vi begyndte at komme sammen - og har begge været hemmeligt forelsket i hinanden.
Min læge spurgde også, om jeg har været stresset, er begyndt eller holdt op med at ryge, begyndt at træne meget - men nej, ingen af delene. Eller, er så småt begyndt at løbe igen, og tager nogle lange gåture 2-4 gange om ugen (8-10 km), men det har jeg gjort de sidste par år.
Men hvis jeg er gravid, så burde jeg vist være i 14. uge nu? Min sidste mens var 30. devember. Jeg har altid haft en fast og flad mave. Ikke helt veltrænet, men almindeligt trænet. Nu er den, ja, jeg ved ikke... det er bare ikke min mave jeg har nu. Det er slet ikke min krop længere. Kan ikke genkende den 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld