Er det bare mig, eller..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Hej allesammen på baby.dk

ved ikke helt, om jeg har placeret dette spørgsmål i den rigtige kategori.

I morges var jeg hos lægen - har været syg i et par dage, så ville bare lige få tjekket, om det måske var andet end en slem forkølelse - tænke også at tage to fluer i et smæk. Sagen er så den, at jeg ikke har haft min menstruation siden 30. december 2009. Har taget flere (apotekets) graviditetstest - alle med negative resultater. Jeg kan slet ikke genkende min egen krop længere, alt tyder på at jeg er gravid - undtagen graviditetstestene Faktisk vil det så sige. at det er 14 uger siden min sidste menstruation - hvilket jeg ikke ville tro er normalt, da jeg er en sund og rask 20-årig, der har haft regelmæssig mensturation siden jeg var 12-13 år - men hvad, istedet for at prøve at finde et svar, så siger lægen, at jeg bare skal se tiden an. Om min mensturation ikke er kommet igen om en måned kan jeg - om jeg ønsker det - aflevere en urintest.

Er det bare mig, der ser på denne situation med suspekte øjne? Er jeg en "hypokonder" her? Er det her virkelig normalt? Er helt forvirret

Min veninde tog oz negative test og først da hun tog til lægen fik hun taget en blodprøve der viste at hun var gravid og derefter blev hun scannet og hun var så i 17. uge..

Så du må hive fat i din læge og forlange den blodprøve..

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Min veninde tog oz negative test og først da hun tog til lægen fik hun taget en blodprøve der viste at hun var gravid og derefter blev hun scannet og hun var så i 17. uge..

Så du må hive fat i din læge og forlange den blodprøve..

Kram

Så det kan lade sig gøre? Ja, så må jeg prøve at kontakte ham igen for at få taget en blodprøve Så det er ikke bare mig, der er bims?

Anmeld

6. april 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Så det kan lade sig gøre? Ja, så må jeg prøve at kontakte ham igen for at få taget en blodprøve Så det er ikke bare mig, der er bims?

Nej selvfølgelig er du ikke bims

Det har jo en årsag at du ikke har haft din mens så længe og er det ikke pga graviditet er det da oz meget rart at få klaring på hvad det så er..

Håber du opdaterer.. Er jo nys nu

Kram

Anmeld

6. april 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Nej selvfølgelig er du ikke bims

Det har jo en årsag at du ikke har haft din mens så længe og er det ikke pga graviditet er det da oz meget rart at få klaring på hvad det så er..

Håber du opdaterer.. Er jo nys nu

Kram

Dejligt at få at vide

Ja, jeg skal nok opdatere, da jeg har fundet ud af, hvad der er galt. Og hvis jeg er gravid, så vil jeg råbe det ud til verden (I hvert fald verden lige omkring mig)

Anmeld

6. april 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Dejligt at få at vide

Ja, jeg skal nok opdatere, da jeg har fundet ud af, hvad der er galt. Og hvis jeg er gravid, så vil jeg råbe det ud til verden (I hvert fald verden lige omkring mig)

Lyder godt.. Og det samme vil jeg gøre når jeg har været ved lægen torsdag

Anmeld

6. april 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Lyder godt.. Og det samme vil jeg gøre når jeg har været ved lægen torsdag

Så må jeg vist ønske dig tillykke? Gætter på, at du har fået to streger, og så til lægen for at få graviditeten bekræftet?

Anmeld

7. april 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Så må jeg vist ønske dig tillykke? Gætter på, at du har fået to streger, og så til lægen for at få graviditeten bekræftet?

Nej desværre ike endnu men min sidste mens var så svag at jeg mistænker graviditet selvom testene stadig viser negativ.. Så regner med at lægen giver mig en GU for at se om noget er i gære

Anmeld

7. april 2010

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Nej desværre ike endnu men min sidste mens var så svag at jeg mistænker graviditet selvom testene stadig viser negativ.. Så regner med at lægen giver mig en GU for at se om noget er i gære

Spændende Så må du opdatedere, for nu blev jeg nysgerrig

Anmeld

7. april 2010

mortilfreja

Anonym skriver:

Spændende Så må du opdatedere, for nu blev jeg nysgerrig

Skal jeg nok

Anmeld

7. april 2010

Dia

Kigger lidt med. Har du været på p-piller og for nyligt stoppet med dem, eller kan der være andre grunde til udeblevet menstruation?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.