Jeg troede aldrig jeg blev gravid. Da jeg rent faktisk har fået en abort og tabt en. Vidste ikke 100 % at jeg var gravid der, så passede ikke helt på mig selv.
Da jeg så endelig fandt den store kærlighed. Aftalte vi at jeg skulle smide de p-piller.
vi dyrkede sex konstant
der skete ingenting. Men man tænker jo også på det hver. Jeg blødte i 2 måneder, efter jeg stoppede på p-pillerne, troede aldrig det ville holde op. Kroppen kan jo ikke finde ud af det, når man lige pludselig stopper.
Men så lille juleaften, ville jeg bare lige tage en test fra morgen af for sjov. Tænkte den er jo alligevel negativ. så jeg tog den test og gik i bad, så kunne den jo bare ligge og passe sig selv i mens. cirka 2-3 min efter, kigger jeg ud på den fra bruseren, kiggede da lige en ekstra gang. Råbte så til mig kæreste, at han lige skulle komme ind til mig. Sagde så til ham.. Sig mig lige en gang er der ikke 2 streger der
Der havde det taget os 3 måneder.
Puha det var en helt livshistorie. - Du må jo sige til din kæreste, at han kan da ikke regne´med at der kommer en bette til sommer, det er ikke noget i bestemmer, som sån. Det er da også lige meget hvornår, vil man have et barn eller ikke
Mette
Anmeld