Vente tiden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

MetteMTH

Jeg troede aldrig jeg blev gravid. Da jeg rent faktisk har fået en abort og tabt en. Vidste ikke 100 % at jeg var gravid der, så passede ikke helt på mig selv.

Da jeg så endelig fandt den store kærlighed. Aftalte vi at jeg skulle smide de p-piller.

vi dyrkede sex konstant der skete ingenting. Men man tænker jo også på det hver. Jeg blødte i 2 måneder, efter jeg stoppede på p-pillerne, troede aldrig det ville holde op. Kroppen kan jo ikke finde ud af det, når man lige pludselig stopper.

Men så lille juleaften, ville jeg bare lige tage en test fra morgen af for sjov. Tænkte den er jo alligevel negativ. så jeg tog den test og gik i bad, så kunne den jo bare ligge og passe sig selv i mens. cirka 2-3 min efter, kigger jeg ud på den fra bruseren, kiggede da lige en ekstra gang. Råbte så til mig kæreste, at han lige skulle komme ind til mig. Sagde så til ham.. Sig mig lige en gang er der ikke 2 streger der

Der havde det taget os 3 måneder.

Puha det var en helt livshistorie. - Du må jo sige til din kæreste, at han kan da ikke regne´med at der kommer en bette til sommer, det er ikke noget i bestemmer, som sån. Det er da også lige meget hvornår, vil man have et barn eller ikke

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

hiili

Hejsa..

Første gang tog det ca. 6 mdr. og nu hvor vi gerne vil have nr. 2, har vi været i gang i ca 8. mdr..

Held og lykke med jeres baby-projekt..

Anmeld

6. april 2010

Jordbærpigen

Vi går snart ind i første år uden held.. Vi troede også at det "bare" var at smide p-pillerne, så kom det i løbet af et par måneder.. ihh nej..

Anmeld

7. april 2010

Svane83

På en måde er jeg overrasket over at der er så mange hvor der går så lang tid før det lykkedes og så alligevel så havde jeg godt hørt at der var mange der ventede længe...

Til alle jer der stadig prøver, jeg håber at det kommer snart

Tak for jeres respons - til jer alle.

Anmeld

7. april 2010

LinLin

Første gang: 8-9 mdr - men hans far var også i militæret og kun hjemme i weekenderne!

Anden gang blev jeg gravid efter 3-4 mdr, men det endte desværre med SA..

Tredje gang (nu) blev jeg gravid 3 uger efter SA (testede positivt præcist 5 uger efter! )

Anmeld

7. april 2010

businesstigger

En baby kan ikke planlægges og der er aldrig et perfekt tidspunkt for at få et barn. Og hvis der er er det ingen garanti for at man får det der.

Et barn skal man vælge at få fordi man som par elsker hinanden og fordi man inderligt ønsker sig det. Ikke fordi revisoren siger god for det eller ej så tror jeg aldrig der var nogen der fik børn.

Da min mand og jeg forsøgte gik der et år første gang. Anden gang blev jeg gravid efter 3 mdr. men det endte i en abort, så nu er vi på den igen.

Som jeg hørte en sige i "mads og monopolet" "man fortryder ikke de børn man får, kun dem man ikke får".

Anmeld

7. april 2010

Svane83

Du har bare så ret og det er absolut et meget rammende citat du har der.

Jeg ved bare ikke hvad jeg skal sige for at få ham til at forstå det, han siger jo at han jo ønsker et barn ligeså meget som mig, men det kan han umuligt for så ville han jo ikke mene vi skulle vente.

Jeg kan godt se at vores økonomi ikke er gearet til barn lige nu hvor vi har været nødsaget til at låne penge af banken for at betale vores regninger. Men selv hvis jeg blev gravid med det samme så er der jo stadig 9 måneder til baby kommer og hvis man er lidt realistisk så går der jo nok nærmere et 1år før vi står med sådan et lille mirakel i armene. Og til den tid kan alt jo have ændret sig igen både til det værre men også til det bedre, vi kan jo ikke låse tiden fast og bestemme at sådan skal vore situation være fra nu af - det er vi jo ikke herre over.

Jeg ved bare at jeg har drømt om at få et barn med ham i snart 2,5 år og jeg er træt af at vente på at han synes at tingene er perfekte til at vi kan gøre det.

øv humøret er godt nok i bund for tiden.

Anmeld

7. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang gik der 3 mdr.

2. gang gik der 1 mdr.

Anmeld

7. april 2010

Mama3

1. gang 1½ mdr fra jeg smed p-pillerne

2.gang 3 mdr fra min spiral blev fjernet

Anmeld

7. april 2010

sus34

Jeg er nu gravid med nr 4 og 3 af gangene er jeg blevet gravid første gang vi prøvede og den sidste gang gik der en ekstra mdr. Så jeg hører nok til en af de heldige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.