Det har jeg også forsøgt, men det virker bare som om at han slet ikke er interesseret i at diskutere noget som helst før vores 1. hus er solgt.
Det er jo ikke relevant så længe vores økonomi er så dårlig siger han, men det synes jeg jo det er hvis det kommer til at tage os et ½ - 1 år at blive gravide og så 9 måneder oveni, så er det hus sgu da solgt.
Men omvendt så vil jeg jo heller ikke overbevise ham om at det tager lang tid at blive gravide, hvis vi så bliver det i med det samme ( ikke sandsynligt, men I ved hvad jeg mener.) og han så føler at jeg har "snydt" ham.
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre, men jeg må jo nok forsøge at bringe emnet som du siger Linefun, på bane igen, men derfor synes jeg nu at det er meget rart at hører hvor længe i andre har ventet så får man da nogle relistiske forventninger til hvor lang tid man skal vente.
Så fortsæt endelig med at skrive
Tænk at man hele sin ungdom har gået og været nervøs for at blive gravid og så viser det sig at det slet ikke er så nemt - det kan jeg nu godt se ironien i 
Anmeld