hjælpe mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

Ranarupta

betina21 skriver:

okay  tak men vil det ikke bliver noget anden når hun kommer i vuggestue men min fyr siger han er glad for det men han siger også han ikke ved om vi skal har det eller ikke så jeg sys ikke han hjælpe mig med om hvad jeg skal gør men jeg kan bare heller ikke bare få mig til og få det væk fordi han ikke ved hvad han vil med det knus

Jo, jeg er helt sikker på, at det bliver noget andet, når din datter kommer i vuggestue. For så har du jo hænderne fri dér - medmindre du så starter på noget skole... 

Nu ved jeg ikke, hvor længe I har vidst, at du er gravid, men kan I ikke snakke lidt frem og tilbage i nogle dage, for så kan du måske sige til din mand, at du har brug for, at han melder klart ud.

Det er ikke fair, at beslutningen skal være din alene. Han har jo ligesom også en del i det her... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

betina21

Ranarupta skriver:

Jo, jeg er helt sikker på, at det bliver noget andet, når din datter kommer i vuggestue. For så har du jo hænderne fri dér - medmindre du så starter på noget skole... 

Nu ved jeg ikke, hvor længe I har vidst, at du er gravid, men kan I ikke snakke lidt frem og tilbage i nogle dage, for så kan du måske sige til din mand, at du har brug for, at han melder klart ud.

Det er ikke fair, at beslutningen skal være din alene. Han har jo ligesom også en del i det her... 

okay det har vi i 5 dage nu 

og jeg har prøver og snakke med ham med han siger ikke rigtig noget til mig han siger kun han blev glad anden siger han ikke

og jeg ved har jeg vil har det så vil jeg ikke stat´i skole men jeg ved det ikke helt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.