hjælpe mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. april 2010

betina21

hey alle sammen

jeg har bruge for hjælpe

fordi jeg har funde ud af jeg er gravid igen og jeg vil ikke om jeg skal få det væk eller ikke

for jeg har en datter på 1år 3 måneden vil det være godt for hende og få en søster eller bror nu

håber den er nogen der kan hjælpe mig

mvh betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

Honningblomst

betina21 skriver:

hey alle sammen

jeg har bruge for hjælpe

fordi jeg har funde ud af jeg er gravid igen og jeg vil ikke om jeg skal få det væk eller ikke

for jeg har en datter på 1år 3 måneden vil det være godt for hende og få en søster eller bror nu

mvh betina

Det kan du jo desværre kun selv vide og beslutte...Har du en mand, hvad siger han, hvad kan du tilbyde endnu et barn, hvad er dine planer for fremtiden, hvor står du henne i dit liv?

Der er jo forskel på at være gift med drømmemanden og stå et sted hvor der er plads, ro og økonomi til en lille ny og så evt at stå som enlig mor der lige er blevet gravid ved et uheld...

Knus...

Anmeld

6. april 2010

Malene84

betina21 skriver:

hey alle sammen

jeg har bruge for hjælpe

mvh betina

hmm...  der er jo desværre ikke rigtig andre end dig selv der kan tage den beslutning!!! du må veje tingene op, og finde ud af hvor du står. Om du er klar til endnu et barn eller ej

Anmeld

6. april 2010

Ranarupta

Hej Betina, 

Vi andre kan vist ikke rigtigt fortælle dig, hvad du skal gøre. MEN måske, der er nogen, der kan komme med gode råd?

Jeg synes ikke, at din datter er for lille til, at du beholder det lille fjer, du har i maven. MEN du skal klart mærke efter, om du har overskud og lyst til at have to små børn på samme tid.

Derudover skal du snakke tingene grundigt igennem med faren, hvis I er sammen og hvis ikke, så synes jeg, at du skal undersøge alt det praktiske - altså kan tingene hænge sammen i hverdagen og hvad med økonomien?

Men det er kun dig selv/jer, der kan tage beslutningen... 

Anmeld

6. april 2010

otlitrom

Ranarupta skriver:

Hej Betina, 

Vi andre kan vist ikke rigtigt fortælle dig, hvad du skal gøre. MEN måske, der er nogen, der kan komme med gode råd?

Jeg synes ikke, at din datter er for lille til, at du beholder det lille fjer, du har i maven. MEN du skal klart mærke efter, om du har overskud og lyst til at have to små børn på samme tid.

Derudover skal du snakke tingene grundigt igennem med faren, hvis I er sammen og hvis ikke, så synes jeg, at du skal undersøge alt det praktiske - altså kan tingene hænge sammen i hverdagen og hvad med økonomien?

Jeg behøver vist ikke skrive, for det har du jo lige gjort så fint.

Mit råd: Gå efter mavefornemmelsen og dit hjerte... Kun DU kan mærke efter, hvad der er det rigtige for dig...

Knus Kitty

Anmeld

6. april 2010

betina21

Eva skriver:

Det kan du jo desværre kun selv vide og beslutte...Har du en mand, hvad siger han, hvad kan du tilbyde endnu et barn, hvad er dine planer for fremtiden, hvor står du henne i dit liv?

Der er jo forskel på at være gift med drømmemanden og stå et sted hvor der er plads, ro og økonomi til en lille ny og så evt at stå som enlig mor der lige er blevet gravid ved et uheld...

Knus...

ja jeg har en mand og han bliver glad for det men jeg er bare bange for af jeg kommer til og stå alene med den som jeg gør med min datter,

og vi skal til og flytte til ringsted hvor mine familie bor

men jeg kunne godt tænke mig og kommer på vuc og få min 9 klasse ellers så har jeg ikke rigtig nogen planer knus

Anmeld

6. april 2010

Honningblomst

betina21 skriver:

ja jeg har en mand og han bliver glad for det men jeg er bare bange for af jeg kommer til og stå alene med den som jeg gør med min datter,

og vi skal til og flytte til ringsted hvor mine familie bor

men jeg kunne godt tænke mig og kommer på vuc og få min 9 klasse ellers så har jeg ikke rigtig nogen planer knus

Du må ikke have det skidt med at vælge fra hvis det er det det ender med...du skal gøre præcis hvad du føler for.

Personligt ville jeg ikke selv få børn så tæt, men igen er det jo så forskelligt hvad man føler for...håber du pludselig finder den helt rigtige løsning for jer..

Knus..

Anmeld

6. april 2010

betina21

Malene84 skriver:

hmm...  der er jo desværre ikke rigtig andre end dig selv der kan tage den beslutning!!! du må veje tingene op, og finde ud af hvor du står. Om du er klar til endnu et barn eller ej

okay

men jeg sys bare ikke selv jeg kan finde ud af om jeg vil har det eller ikke knus

Anmeld

6. april 2010

Mira0911

Du skal gøre det der er bedst for dig/jer...

Anmeld

6. april 2010

betina21

Ranarupta skriver:

Hej Betina, 

okay  tak men vil det ikke bliver noget anden når hun kommer i vuggestue men min fyr siger han er glad for det men han siger også han ikke ved om vi skal har det eller ikke så jeg sys ikke han hjælpe mig med om hvad jeg skal gør men jeg kan bare heller ikke bare få mig til og få det væk fordi han ikke ved hvad han vil med det knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.