Chalala85 skriver:
Ej hvor surt altså... Mikkel har også været mig syg på det sidste men det er nu efter han er startet i børnehave.. så kan fuldt ud godt sætte mig ind i alt det sygdomsrace.
Kan kommunen ikke hjælpe hvis det er lejligheden den er gal med?!
Og hvis der er noget galt med lejligheden svamp etc. skal det så ikke undersøges og køres en sag mod dine udlejere?!
Hvis det er tilfældet har du jo boet i en lejlighed som ikke har været beboelig og overholdt reglerne for et fremlejet lejemål.
Ja det er ikke sjovt. Nu havde hun ikke haft det dårligt siden manda, og jeg var lige åhh så stolt
2 dage uden feber.... tror i f..... ikke så at hun her til aften igen ligger med drønhøj feber 
Jeg orker ikke mere.... Jeg har en vigtig eksamen fredag i næste uge (Anatomi, fysiologi og genetik), Og jeg mangler stadig at læse og forstå omkring 800 sider!!
Samtidigt skal jeg koncentrere mig om min syge prinsesse, og om at finde en årsag. Plus, en mulig flytning.... stress stress stress..... Jeg får heller ikke rigtigt noget søvn for tiden!! 
Hvor jeg glæder mig til det hele er overstået!! 
Ja, de hiver jo meget sygdom med hjem. Men kan ikke rigtigt forstå at det skulle komme fra dagplejen. For de er bare næsten aldrig syge deroppe
Jeg har nu haft kontakt til mine udlejere. De har sendt en vicevært ud, der kommer her på fredag. Jeg ved ikke hvordan han har tænkt sig at undersøge sagen!! Men hvis ikke han gør noget seriøst for at undersøge det, så går jeg helt sikkert videre med det!!
Jeg mener at reglerne er sådan, at hvis der er noget i lejligheden, så skal de genhuse os, imens de ordner lejligheden, og derefter skal de lade os flytte ind igen!!
Men nu må vi se hvad der sker!! Det kan også være at det slet ikke skyldtes lejligheden!!
Men sådan som det står lige nu så er jeg selvfølgelig klar til at flytte, bare for at se om det har nogen effekt!!
1000 TAK for dit svar!! Det er skisme dejligt at føle at man har jer herinde, og føler støtte hos jer, uanset hvor meget man føler at verdenen omkring en ramler 
Knus