Er bare SÅ bange :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. april 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

Hej alle sammen... 

Er rigtig nervøs.. er i gravid i 6 uge (5+6) og har for 2 måneder siden aborteret i samme periode, hvilket har gjort mig rigtig nervøs denne gang   jeg har i 2 dage nu haft brunt udflåd men ikke meget, kun når jeg er på toilettet.

Er så bange for at det ender i endnu en SA. Nogen som ved om det er normalt med brunt udflåd?

-Fra Sabrina 

Åhhh søde, kan så godt forstå dig. Jeg tror ikke der er noget, i min første graviditet havde jeg det også og det er ganske normalt. Det er tit fordi det hele lige skal på plads i underlivet.

Hvis du er meget nervøs så synes jeg du skal spørge din læge om en tryghedsscaning

Kæmpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

businesstigger

Kan godt forstå du er nervøs. Det ville jeg også være. I sær når man har prøvet at miste før så sidder det bare dybt i en angsten for at det sker igen.

Det kan jo være ingen ting for at det bare er "falsk alarm".

Ellers synes jeg du skal ringe til din læge og høre hvad han synes du skal gøre, om der er mulighed for en tryghedsscanning eller noget.

Anmeld

6. april 2010

oo

Bayze skriver:

Hold op - har du allerede passeret de 12 uger!! hvor er det fedt - tillykke med det! det er altså en dejlig milepæl at nå

tak ja, jeg synes også jeg har været gravid i en EVIGHED nu...kom så ud, unge!!

Anmeld

6. april 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

tak ja, jeg synes også jeg har været gravid i en EVIGHED nu...kom så ud, unge!!

ha ha - ja okay, det er måske liiige tidligt nok du bevæger dig ind i dét stadie

Men jeg så lige andetsteds at det er i morgen du skal til scanning - al held og lykke herfra - glæder mig til at høre om det

Anmeld

6. april 2010

oo

Bayze skriver:

ha ha - ja okay, det er måske liiige tidligt nok du bevæger dig ind i dét stadie

Men jeg så lige andetsteds at det er i morgen du skal til scanning - al held og lykke herfra - glæder mig til at høre om det

tak jeg er simpelthen så nervøs

Anmeld

6. april 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

tak jeg er simpelthen så nervøs

Ja..., det ved jeg godt. Der er ikke så meget at sige til det, jeg var også selv ved at afgå ved døden af  nerver. Men nu er det lige ved og næsten og så er det snart vel overstået

For lige så nervøs man er, lige så ufattelig kisteglad og rørt er man bare når hjertelyden galoperer ud i rummet og den lille fis toner frem på skærmen og bare ligner en rigtig lille baby. Det er simpelthen så stort - jeg tudede og tudede. Og så siger damen jo med kæmoe stor sandsynlighed at alt er godt og så tager du hjem så glad og lettet og man glemmer aldrig dagen. Helt specielt, prøv at se om du ikke ved siden af nerverne kan finde plads til at glæde dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.