Er bare SÅ bange :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.766 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. april 2010

blomst84

Hej alle sammen... 

Er rigtig nervøs.. er i gravid i 6 uge (5+6) og har for 2 måneder siden aborteret i samme periode, hvilket har gjort mig rigtig nervøs denne gang   jeg har i 2 dage nu haft brunt udflåd men ikke meget, kun når jeg er på toilettet.

Er så bange for at det ender i endnu en SA. Nogen som ved om det er normalt med brunt udflåd?

-Fra Sabrina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Jeg havde det på samme måde...

Jeg var rigtig nervøs for at abortere igen... men det gik over igen efter en uges tid og nu har jeg en dejlig dreng på næsten 27 måneder...

Anmeld

5. april 2010

Lulle25

Hej

Først tillykke med den lille spire

Tror ikke der er nogen grund til at være nervøs. Jeg har været gravid 3 gange og de 2 af dem blødte jeg lidt ind imellem, så du kan sagtens have udflåd uden det er noget. Du skal tænke på selvom du ikke vokser nu er din krop meget på arbejde nu, da den lille jo er ved at blive dannet nu.

Nervøsitet under graviditeten er også helt normalt i alle stagier for man er jo så bange for at miste, når du så holder din lille bebs i armene er du stadig nervøs for om der skal ske noget med ens lille vidunder, det er det der er en del af at blive/være forældre

Knus Louise

Anmeld

5. april 2010

Muffinmus

jeg betalte mig fra en scanning 6+3 fordi jeg også før havde mistet...men der var liv i den lille spire og hun er 13 mdr idag:-)

Anmeld

5. april 2010

TanjaO

Kan godt forstå at du er nervøs! Men hvis det kan trøste dig lidt, så havde jeg selv brunt udflåd i min første graviditet, omkring samme tidspunkt som du - Det varede ved i omkring 2 uger, og min dreng bliver 3 år lige om lidt  Så det kan jo ende godt!

Anmeld

5. april 2010

oo

jeg havde også brunt udflåd - og også decideret blødning de første tre uger af min graviditet. jeg har hele tiden fået at vide fra fertilitetsklinikken, at brunt udflåd ikke er farligt (før meget senere i en graviditet) fordi det er gammelt blod, fx fra ens sidste menstruation.

men samtidig vil jeg sige, at jeg så udmærket forstår din nervøsitet...eller skræk er det jo næsten. vi mistede for et år siden og det sidder meget dybt i os begge to, så selvom jeg nu er igennem de første 12 uger, så er vi begge fuldkommen indstillet på, at det her også går galt, det er bare et spørgsmål om hvornår

jeg tror bare det er så usandsynligt hårdt at miste, at man slet ikke tør tro på, at det her barn får man lov til at beholde.

men den brune udflåd skal du ikke være alt for bekymret over

Anmeld

5. april 2010

Vial

Jeg havde også brunt udflåd i starten af min graviditet. Nu er jeg i 19. uge, så mine to pomfritter hang i :-) Er der ikke forskel på, hvordan det var sidst du mistede og så denne her gang. Når man aborterer er det så ikke frisk blod og mavekramper?

Anmeld

5. april 2010

Bayze

Tjuhl skriver:

jeg havde også brunt udflåd - og også decideret blødning de første tre uger af min graviditet. jeg har hele tiden fået at vide fra fertilitetsklinikken, at brunt udflåd ikke er farligt (før meget senere i en graviditet) fordi det er gammelt blod, fx fra ens sidste menstruation.

men samtidig vil jeg sige, at jeg så udmærket forstår din nervøsitet...eller skræk er det jo næsten. vi mistede for et år siden og det sidder meget dybt i os begge to, så selvom jeg nu er igennem de første 12 uger, så er vi begge fuldkommen indstillet på, at det her også går galt, det er bare et spørgsmål om hvornår

jeg tror bare det er så usandsynligt hårdt at miste, at man slet ikke tør tro på, at det her barn får man lov til at beholde.

men den brune udflåd skal du ikke være alt for bekymret over

Hold op - har du allerede passeret de 12 uger!! hvor er det fedt - tillykke med det! det er altså en dejlig milepæl at nå

Anmeld

5. april 2010

blomst84

1000 tak for jeres svar alle sammen  det betyder rigtig meget og det beroligere mig, det i skriver. Jo da jeg aborterede var det frisk blod og smerter og det er det ikke denne gang   prøver virkelig at slappe af og tænke på noget andet.. men puha det er svært og tror også jeg smider 700kr efter en tidlig scanning 

Anmeld

6. april 2010

silden85

jeg har haft brunt udflåd de sidste 4 dage, kun en lille smule om dagen, og jeg skal til lægen idag, for at lave vandrejournal, men jeg er rimelig nervøs, for jeg synes ikke at jeg har nogen symptomer, men det har jeg ikke rigtigt haft endnu, kun træthed og skal tisse hele tiden, så jeg håber virkelig alt er iorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.