Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Tina2

Jeg fik at vide det kunne ses fra uge 16+

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2010

trine3112

Jeg fik min scanning i onsdags, hvor jeg var 17+5. Fik at vide at det var en pige, men at det var svært at se. Men det er jo bare fordi, vi ikke kan vente med at få det at vide. Det virker jo logisk nok, at jo større barnet er, desto tørre chance for at de kan fortælle køn med 100 % garanti.

KH
Trine

Anmeld

6. april 2010

mullesmith2

trine3112 skriver:

Jeg fik min scanning i onsdags, hvor jeg var 17+5. Fik at vide at det var en pige, men at det var svært at se. Men det er jo bare fordi, vi ikke kan vente med at få det at vide. Det virker jo logisk nok, at jo større barnet er, desto tørre chance for at de kan fortælle køn med 100 % garanti.

KH
Trine

Tillykke med den lille pige  Hvor er det skønt, det glæder jeg mig også til at vide hehe

Anmeld

7. april 2010

LinLin

E.T skriver:

Man kan få en kønsscanning fra den 16 fulde uge og frem 

Jeg skal selv til én i næste uge hvor jeg er 16+3 og fik at vide på klinikken at det var fint, bliver så spændende

http://www.scanningsjordemoderen.dk/

Jeg var 16+5 - der var i hvert fald ingen problemer med at se der er en dreng

Anmeld

7. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

PAS PÅ med det - som Tjuhl siger - du kan ende i Rosa-saksen! I 2 måneder gik vi rundt med verlægens ord for at vi med 99% sikkerhed ventede en lille pige - men til MD lå der alligevel en lille pojke derinde Nu kan man grine af det, men dengang var det sgu ikke særligt sjovt at skulle ud og bytte små kjoler og finde nyt navn osv...

Kh

Rosa

Anmeld

7. april 2010

Vial

Jeg blev scannet i 16+6. Der kunne scanningsdamen sagens se, at der gemte sig et af hver køn. I kan jo selv se, om I kan se forskel.

Det trænede øje kunne i hvert fald (jeg kan selv blive lidt i tvivl.. hvad nu hvis Viola bare har en meget lille tissemand...ihhh..).

Skal heldigvis til MD på mandag, så håber jeg, at jeg får bekræftet, at der både ligger en dreng og en pige derinde.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. april 2010

E.T

Mor til David skriver:

Jeg var 16+5 - der var i hvert fald ingen problemer med at se der er en dreng

Det lyder godt vi glæder os rigtig meget.

Tak fo dit svar

Anmeld

8. april 2010

Trolde_mor

mullesmith2 skriver:

Nej jeg ved kun det jeg har læst og det er tidligst fra uge 17, det er bare fordi jeg vil have ret over min kæreste der tror han ved det bare forsi han har en søn i forvejen.

Det er så forvirrende med det med køn og NF. Var nemlig også selv forvirret.

Men det der ligger i det, er at kønnet er udviklet, men at man på scanningen ikke kan kende forskel, medmindre barnet ligger helt perfekt, og så skal man være ekstrem erfaren for at se forskel, da skamlæber og pung ligner hinanden.

Er det jeg har fået at vide af de to der scannede mig til NF

Så ja, man kan godt, men chancen for at den lille ligger rigtigt og at de har ret i hvad de tror de ser, er meget lille.

Så vi har valgt at betale en kønsscanning når vi er 17+0...

Anmeld

8. april 2010

Mariekjellerup

KaMa skriver:

Jeg blev scannet i 16+6. Der kunne scanningsdamen sagens se, at der gemte sig et af hver køn. I kan jo selv se, om I kan se forskel.

Det trænede øje kunne i hvert fald (jeg kan selv blive lidt i tvivl.. hvad nu hvis Viola bare har en meget lille tissemand...ihhh..).

Skal heldigvis til MD på mandag, så håber jeg, at jeg får bekræftet, at der både ligger en dreng og en pige derinde.

På hvilket et af billederne er en dreng eller pige ?

Anmeld

8. april 2010

Vial

Mariekjellerup skriver:

På hvilket et af billederne er en dreng eller pige ?

Det øverste er drengen - det hænger også lidt mere ud end på pigens, synes jeg :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.