Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.710 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. april 2010

mullesmith2

Hej allesammen, Jeg har læst de fleste steder at kønsscanning er fra uge 20 og et sted at de scannede fra uge 17. Men min kæreste mener man kan se kønnet til nakkefoldscanning det kunne de med hans søn fra tidligere ægteskab!!! har i hørt om man kan se det i uge 12???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Chalala85

Nej det har jeg godt nok ikke mener ikke kønsorganerne er udviklet der. Er det ikke en forservandsprøve de måske har set det på hvis man kan det?

Anmeld

5. april 2010

Sisley

Måske forveksler han NF med MD? Man siger normalt, at man kan se kønnet fra 17. uge.

Anmeld

5. april 2010

MinWilliam

Da jeg ar til Nf scanning der kunne man ikke se det..

Så det tror jeg ikke man kan..

Anmeld

5. april 2010

oo

kønsorganerne er ikke helt færdigudviklede der og man kan ende med at sidde i "Rosa-saksen", hun fik at vide de ventede en lille datter til nakkefolds, men senere blev det ændret til en dreng

du skal absolut ikke satse på at kunne se den slags til nakkefoldsscanning - og så er det jo slet heller ikke det der undersøges til den scanning

Anmeld

5. april 2010

MarleneH

mullesmith2 skriver:

Hej allesammen, Jeg har læst de fleste steder at kønsscanning er fra uge 20 og et sted at de scannede fra uge 17. Men min kæreste mener man kan se kønnet til nakkefoldscanning det kunne de med hans søn fra tidligere ægteskab!!! har i hørt om man kan se det i uge 12???

Kønsdelene er ikke udviklet før mellem uge 16 og 17... så først der de kan se det

Anmeld

5. april 2010

LinLin

Kønsscanning kan på de private klinikker ske fra 17+0

Anmeld

5. april 2010

Skytten0111

Alle steder jeg har læst om det, står der at de ydre kønsorganer er færdigudviklet omkring uge 12. Og det er ligeledes det min læge har sagt. - Men barnet er på det tidspunkt endnu så lille at man ikke kan se kønnet ved en scanning. 

Men jeg har også hørt/fået afvide at man først vil kunne se kønnet fra uge 17.

Så det er det jeg i hvert fald vil holde mig til.

Heidi..

Anmeld

5. april 2010

mullesmith2

Tjuhl skriver:

kønsorganerne er ikke helt færdigudviklede der og man kan ende med at sidde i "Rosa-saksen", hun fik at vide de ventede en lille datter til nakkefolds, men senere blev det ændret til en dreng

du skal absolut ikke satse på at kunne se den slags til nakkefoldsscanning - og så er det jo slet heller ikke det der undersøges til den scanning

Nej jeg ved kun det jeg har læst og det er tidligst fra uge 17, det er bare fordi jeg vil have ret over min kæreste der tror han ved det bare forsi han har en søn i forvejen.

Anmeld

5. april 2010

E.T

Man kan få en kønsscanning fra den 16 fulde uge og frem 

Jeg skal selv til én i næste uge hvor jeg er 16+3 og fik at vide på klinikken at det var fint, bliver så spændende

http://www.scanningsjordemoderen.dk/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.