hilsner fra toilettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

JustAnotherName

joooo, lidt sjovt er det da så kan jeg jo lære det! og så er de holdt op igen, tarmeksplosionerne

Du har dine egne fornemme formulering, som gør det så særpræget og skønt, at læse dine indlæg. Tak for den gode underholdning 

Og skønt at skideriet nu er ophørt igen   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Du har dine egne fornemme formulering, som gør det så særpræget og skønt, at læse dine indlæg. Tak for den gode underholdning 

Og skønt at skideriet nu er ophørt igen   

velbekomme

Anmeld

5. april 2010

Milka

åhgud hvor har jeg bare ondt i maven lige nu!

Anmeld

5. april 2010

anna-jonas

Aj, undskyld...............men det er da bare for morsomt, at du har købt pynte-harer, som du har fået diarre af.Huks at købe RIGTIG choko næste gang, der skal "pyntes".

Anmeld

5. april 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

åhgud hvor har jeg bare ondt i maven lige nu!

Nåårhh din pynteglade stakkel   God bedring!!

Anmeld

6. april 2010

Karo

Milka skriver:

så står jeg i kø i fakta i dag, det eneste supermarked jeg kan finde der er åbent. ved kassekøen er der sådan en bøtte med chokoladeæg og andre påskegodter til halv pris. køber en påskehare (chokolade) fordi der er et eller andet ved emballagen jeg godt kan lide, tænker den kan stå på en køkkenhylde og pynte.

right! æder selvfølgelig den hele når jeg kommer hjem – stor er den heller ikke . og mens jeg står dér og gumler på min hare nærstuderer jeg etiketten og studser lidt over at der står: 'overdreven brug kan virke afførende'. nånå.

en time senere: BANG!, så eksploderer det bare inde i tarmene på mig og jeg har akut rendt på toilettet hver halve time siden. det er virkelig grelt!! altså sådan rigtig hardcore

så kære allesammen, pas på easter bunnies fra fakta!!

Så kan du bare lære ikke at gufle sådan en påskehare, når det var meningen den skulle stå og pynte. Sådan noget kunne jeg jo aldrig selv finde på

Anmeld

6. april 2010

Ida.

Åh din stakkel!! Håber da virkelig, at maven har det bedre i dag...lige så komisk som det lyder, lige så surt må det være at stå i det...om man så må sige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.