hilsner fra toilettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Milka

så står jeg i kø i fakta i dag, det eneste supermarked jeg kan finde der er åbent. ved kassekøen er der sådan en bøtte med chokoladeæg og andre påskegodter til halv pris. køber en påskehare (chokolade) fordi der er et eller andet ved emballagen jeg godt kan lide, tænker den kan stå på en køkkenhylde og pynte.

right! æder selvfølgelig den hele når jeg kommer hjem – stor er den heller ikke . og mens jeg står dér og gumler på min hare nærstuderer jeg etiketten og studser lidt over at der står: 'overdreven brug kan virke afførende'. nånå.

en time senere: BANG!, så eksploderer det bare inde i tarmene på mig og jeg har akut rendt på toilettet hver halve time siden. det er virkelig grelt!! altså sådan rigtig hardcore

så kære allesammen, pas på easter bunnies fra fakta!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

TbCp

Milka skriver:

så står jeg i kø i fakta i dag, det eneste supermarked jeg kan finde der er åbent. ved kassekøen er der sådan en bøtte med chokoladeæg og andre påskegodter til halv pris. køber en påskehare (chokolade) fordi der er et eller andet ved emballagen jeg godt kan lide, tænker den kan stå på en køkkenhylde og pynte.

right! æder selvfølgelig den hele når jeg kommer hjem – stor er den heller ikke . og mens jeg står dér og gumler på min hare nærstuderer jeg etiketten og studser lidt over at der står: 'overdreven brug kan virke afførende'. nånå.

en time senere: BANG!, så eksploderer det bare inde i tarmene på mig og jeg har akut rendt på toilettet hver halve time siden. det er virkelig grelt!! altså sådan rigtig hardcore

Sådan noget chokolade kan man skisme da ikke sælge!

Stakkels alle de unger der har fået dem her i påsken

Anmeld

5. april 2010

Klitgaard

Var den sukkerfri ,for sukkerfri chokolade får jeg vild ondt i maven af

Anmeld

5. april 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

Så har der nok været en såkaldt phenylalaninkilde i ;0) et sødestof af en slags...

Anmeld

5. april 2010

Milka

Klitgaard skriver:

Var den sukkerfri ,for sukkerfri chokolade får jeg vild ondt i maven af

det var den nemlig!! det så jeg også først da jeg kom hjem.

Anmeld

5. april 2010

Milka

ka-ri-na skriver:

Så har der nok været en såkaldt phenylalaninkilde i ;0) et sødestof af en slags...

det står der på pakken, at der er det der pheny-lala i ... får man diarre af det, eller?

Anmeld

5. april 2010

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

det står der på pakken, at der er det der pheny-lala i ... får man diarre af det, eller?

Sødestoffer virker afførende... Hmm du har spist chokolade med afføringsmiddel *g*

Anmeld

5. april 2010

Vinker

Milka skriver:

Fnis, kan altså ikke lade være med at grine; så kan du lære det! Det var jo meningen at den skulle stå til pynt og ikke vold ædes

men lyder godt nok vildt at den havde de bivirkninger...... Det burde ikke være lovligt at sælge den slags chokolade!???

Godt jeg ikke købte usunde ting da jeg var i Fakta i dag!

Anmeld

5. april 2010

JustAnotherName

Det indlæg her INKL. svar, får bare det store smil frem i krydderen på mig 

Ikke at dit wc-rend er sjovt, men .... hahaha, altså!! Det ER da lidt sjovt 

Anmeld

5. april 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Det indlæg her INKL. svar, får bare det store smil frem i krydderen på mig 

Ikke at dit wc-rend er sjovt, men .... hahaha, altså!! Det ER da lidt sjovt 

joooo, lidt sjovt er det da så kan jeg jo lære det! og så er de holdt op igen, tarmeksplosionerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.