.. hm... ja... Han er jo kun 19 mdr, men drømme har vi jo lov til.. Men uasnet hvad han vælger til den tid, så støtter vi ham 210% .
Helt klart noget med formel 1...
Da den nye sæson begyndte gav han nemlig tv'et en kæmpe kramer... Sagde; se se, fe bil - wiihn wiihn.
Så det under min graviditet og vi så det også sidste år.. Det er det eneste han ikke slukker for.
Eller:
Noget der har med udrykning at gøre, alt der har blink på taget er han helt vild med... Som han selv siger; Se babu på taget, wiu wiu.. Han elsker at være med ude på mit arbejde, køre med i lastbilen, se blinkene på taget - siderne - forenden osv. Han er ikke i tvivl hvis jeg spørger om han skal med ud og se babu på taget... Hvor til han selv tilføjer; og vov vov... Vi har nemlig 2 hunde ude på stationen...
eller:
Noget med dyr, han elsker dyr... Dp mor siger han kan sidde helt stille i hendes have og bare lade fuglene komme tæt på - bare sidde at kigge og lytte til deres kvidren... Han er blid som et lam ved alle dyr.
eller:
Noget i bank, GAB... Han elsker penge... Når han smugtømmer vores punge for mønter er det kun de store han tager, alt med huller i lader han ligge - eller tager tilsidst. Han bider også i hver mønt inden han kommer den i hans pondus. Hvis jeg spørger om vi skal ud at bruge penge, siger han; ja penge... og står henne ved entre døren...
Anmeld