For sjov..Hvad tror du dit barn bliver når det bliver voksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Mor til Frederic og Freya

.. hm... ja... Han er jo kun 19 mdr, men drømme har vi jo lov til.. Men uasnet hvad han vælger til den tid, så støtter vi ham 210% .

Helt klart noget med formel 1...

Da den nye sæson begyndte gav han nemlig tv'et en kæmpe kramer... Sagde; se se, fe bil - wiihn wiihn.

Så det under min graviditet og vi så det også sidste år.. Det er det eneste han ikke slukker for. 

Eller:

Noget der har med udrykning at gøre, alt der har blink på taget er han helt vild med... Som han selv siger; Se babu på taget, wiu wiu.. Han elsker at være med ude på mit arbejde, køre med i lastbilen, se blinkene på taget - siderne - forenden osv. Han er ikke i tvivl hvis jeg spørger om han skal med ud og se babu på taget... Hvor til han selv tilføjer; og vov vov... Vi har nemlig 2 hunde ude på stationen...

eller:

Noget med dyr, han elsker dyr... Dp mor siger han kan sidde helt stille i hendes have og bare lade fuglene komme tæt på - bare sidde at kigge og lytte til deres kvidren... Han er blid som et lam ved alle dyr.

eller:

Noget i bank, GAB... Han elsker penge... Når han smugtømmer vores punge for mønter er det kun de store han tager, alt med huller i lader han ligge - eller tager tilsidst. Han bider også i hver mønt inden han kommer den i hans pondus. Hvis jeg spørger om vi skal ud at bruge penge, siger han; ja penge... og står henne ved entre døren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Mira0911

Uha... Aner ikke lige hvad Julie skulle ende med at blive.. Hun er meget kærlig... Hun sidder gerne og nusser alle hun kan komme i nærheden af...

Måske noget med at være på et genoptræningscenter/Neuro - Noget i den stil...

Anmeld

5. april 2010

Barbamama

Carla skal da selvfølgelig være pædagog ligesom sin mor!!!!!

Anmeld

5. april 2010

Dansker i England

Min datter er kun 7 mdr, men siden dag et har hun elsket at svømme, så jeg tror(håber!), det er noget, hun vil fortsætte med. Ellers noget med sprog, da hun jo er tre-sproget allerede nu, og jeg selv taler en del, så der kunne være noget at arve der (hendes bio-far ved jeg ikke noget om). Måske bliver hun håndværker, for hun elsker sine små byggeklodser - og især at smide med dem

Anmeld

5. april 2010

babyMark

Ih sikke en sjov tråd

Min lille søn er snart 9 mdr og er lige for tiden inde i den der fase, hvor han er bange for at jeg ikke kommer igen, når jeg går. Så helt klart skal han have et job, hvor han kan være tæt på sin moar

Han har alle dage været en lille hygge-putte-trold..men nu begynder han at blive meget mere livlig...men en lille kærlig trold, det er han, så måske også noget med omsorg - enten overfor dyr eller mennesker. Eller måske faderens it-gener, eller udvikler indenfor mobiltelefoner - de er et stort hit....

Eller måske smagstester af forskellige produkter he he

Eller også er han bare en lille forskerspire....han er meget sådan en lille fyr, der ser verden an og meget minutiøst undersøger tingene

Men det bliver da SÅ spændende at følge hans færd rundt i verden....

Anmeld

5. april 2010

Kvindemin

MoarJ skriver:

Uha... Aner ikke lige hvad Julie skulle ende med at blive.. Hun er meget kærlig... Hun sidder gerne og nusser alle hun kan komme i nærheden af...

Måske noget med at være på et genoptræningscenter/Neuro - Noget i den stil...

Ej et nuttede indlæg. Det faldte jeg bare lige for, enkelt og nede på jorden

Celina bliver frisør eller kosmetolog, hun filer gerne negle og sluger meget af det jeg selv gør

Anmeld

5. april 2010

Mira0911

Chritinap skriver:

Ej et nuttede indlæg. Det faldte jeg bare lige for, enkelt og nede på jorden

Celina bliver frisør eller kosmetolog, hun filer gerne negle og sluger meget af det jeg selv gør

Tak skal du have...

Hun er virkelig kærlig hele tiden... Så dejligt...

Anmeld

5. april 2010

Sommerfuglelarven

Shop'a'holik, det er helt klart hendes fremtid

... Eller lidt mere seriøst, så tror jeg at hun bliver dyrpasser/dyrlæge, sygeplejerske/sundhedsplejerske, dagplejemor eller pædagog, og danser/gymnast i fritiden. Hun ELSKER alle former for dyr, elsker at nusse om folk når de er syge, og enormt kærlig overfor andre børn.

Hvis man spørger hende, så vil hun være vært på Ramasjang Live, for så må hun spise masser af skumfiduser. (Hun er knap 4 år )

Anmeld

5. april 2010

betski

Det svar har min datter selv kommet med: Hun vil have sin egen restaurent og butik - sammen med hjerte-veninden. Hun har allerede godt fat i mode, stil og farver. Men en restaurent må være fordi hjerte-venindens far er kok Jeg selv tror hun kommer til at stå i butik. Men bare hun bliver glad for sine egne valg, så bliver jeg jo også glad

Anmeld

6. april 2010

Bondepigen

Tror min datter bliver danser, musiker eller sanger.....

Men tror nu osse sagtens det kunne ske, at hun bliver læge... Hun skal jo have noget at falde tilbage på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.