Hahaha, sikke sjovt at fundere over....
Bianca på 2½ år ELSKER musik. Hun elsker at høre musik, og hun elsker at lave musik. Og hun elsker at bevæge sig til musik.
Siden hun var ganske lille, har hun bevæget sig i takt til musik, og i en meget tidlig alder kunnet klappe i takt. Ret imponerende.
Hun var heller ikke særlig stor, før tamporin, rasleæg, tromme, mundharmonika og zylofonen (i det hele taget bare ALLE instrumenter) var i blandt ynglings-legetøjet.
Så mon ikke der er en lille musikant gemt i hende
Eller en danserinde 
Celina er kun 10 måneder gammel.
Det er lidt sværrere allerede nu, at spå om, hvad hun kan ende med, synes jeg... Men det ER jo også bare gætterier for sjovt 
Hun har, ligesom sin storesøster, også så småt fået øjenene op for, at instrumenter laver larm som er sjov. Dog er der ikke noget rytme over det. Men hun stemmer i, når storesøster giver koncert 
Se fotos, som netop er taget i formiddags - Storesøster slår på tromme, mens hun hopper og synger, lillesøster rasler ....og observerer sin storesøster.
Jeg kunne godt forestille mig, at mine piger vil komme til at beskæftige sig med mennesker. Det gør både far og mor. Og de virker begge to til at være nogle meget omsorgsfulde, kærlig og følsomme piger. Så jeg kunne nemt forestille mig, at det engang vil komme til udtryg ved, at de drager omsorg for andre mennesker.
Men det må tiden vise......
Uanset hvad de vælger, så vil jeg ihvertfald være stolt af dem!