For sjov..Hvad tror du dit barn bliver når det bliver voksen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.283 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Mutti2

Hvad tror du dit/dine barn/børn bliver når de vokser op

Synes det kan være lidt sjovt at se om vi alle tror vi rende med små advokater, læger og ballarinaer

Ud fra min datters personlighed tror jeg at hun kommer til på en eller anden måde at være inden for sundhedsvæsnet!! Hun er en utrolig kærlig lille pige, og meget omsorgsfuld over for andre! Hun elsker også at lege læge, og jubler hver gang jeg siger vi lige skal en tur til lægen!!

Men hun danser og synger også konstant, og har faktisk gjort det siden hun var 7 mdr

Hun nyder også at få taget billeder, og lege at hun selv tager billeder. Så måske der er en lille fotograf gemt i hende

Så måske en lille læge  , eller en lille sangerinde  Ja, eller fotografen

Hvad tror i??

Ps: Tråden er for sjov, og bestemt ikke til for at vi skal dømme hinanden for at have for høje tanker om vores børn

Knus Pernille, som også tror hun har den perfekte kone til den lille kronprins

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Honningblomst

Sød tråd..

Nu er mine så store at de selv kan sige hvad de vil være...

Min den store er en nørd og super dygtig til matematik og alt det jeg ikke fatter... så han vil gerne ind og læse cand. polit eller sådan noget engang..(sjovt nok det hans biofar som vi ikke ved hvem er, var.)

Bertram vil være læge og så vil han rejse ud og hjælpe mennesker ude i verden...læger uden grænser, så han noget om og det var det han ville...han er en blød lille gut.

Konrad er lige nu på bondemand og skraldemands-stadiet, det er det han vil...

Spørger du mig, så tror jeg bestemt jeppe ender som noget talnørd og Bertram bliver helt sikker noget med mennesker...mon ikke en af de små bliver pædagoger....håndværkere tror jeg ikke jeg har nogen af...

Knus...

Anmeld

5. april 2010

TbCp

Hmm jaaa... det har jeg egentlig aldrig tænkt over.

Liva er ret god til sådan noget med former, farver, sætte i orden.....
Måske noget matematisk. Kunne godt forestille mig at faderens IT-kompetencer er smittet af eller kommer til det....

Tror ikke hun bliver noget med mennesker, det tror jeg ikke hun har tålmodigheden til

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Milla-Victoria's mor skriver:

Hvad tror du dit/dine barn/børn bliver når de vokser op

Synes det kan være lidt sjovt at se om vi alle tror vi rende med små advokater, læger og ballarinaer

Ud fra min datters personlighed tror jeg at hun kommer til på en eller anden måde at være inden for sundhedsvæsnet!! Hun er en utrolig kærlig lille pige, og meget omsorgsfuld over for andre! Hun elsker også at lege læge, og jubler hver gang jeg siger vi lige skal en tur til lægen!!

Men hun danser og synger også konstant, og har faktisk gjort det siden hun var 7 mdr

Hun nyder også at få taget billeder, og lege at hun selv tager billeder. Så måske der er en lille fotograf gemt i hende

Så måske en lille læge  , eller en lille sangerinde  Ja, eller fotografen

Hvad tror i??

Ps: Tråden er for sjov, og bestemt ikke til for at vi skal dømme hinanden for at have for høje tanker om vores børn

Knus Pernille, som også tror hun har den perfekte kone til den lille kronprins

Du tager helt fejl Idun har hele sit liv sagt at hun skal giftes med Prins Christian hehe Så han er optaget!!!...

Derudover tror jeg, at Idun bliver noget kreativt. Der sidder et sindsygt godt hovede på hende og hun er hyper inteligent (det siger jeg ikke kun fordi jeg er hendes moar... Det ved jeg hun er). Men jeg tror alligevel ikke hun bliver universitets typen. Jeg tror hun er hjerte-styret og impuls styret - også som voksen. Uden at man jo kan have en tids-maskine at rejse i.

Hvis jeg umiddelbart skal gætte på erhverv, så vil jeg tro at hun bliver gartner eller noget i den stil. Eller måske kok.

MEN MEN MEN - Det vigtiste for mig, er hvis hun vælger noget der gør hende lykkelig Om det så er korrespondent, eller læge eller kunstner

Anmeld

5. april 2010

Dot D

Jeg har ikke selv tænkt over det, men det har Sophie selv. En dag vi er ovre og hente Sophus fra dagpleje, sætter Sophie sig ind i bilen, sukker meget højt og siger: ÅRHHH mor jeg kan simpelthen ikke finde ud af det... Finde ud af hvad spørger jeg... Om jeg skal være dagplejer, børnehavearbejder eller frisør når jeg bliver stor... Stort suk igen... Måtte lige vende mig om og trække på smilebåndet, hun er 5 år....

Men jeg tror i hvert fald det bliver noget med noget kreativt og med mennesker, hvis jeg skal give et gæt

Anmeld

5. april 2010

mor-til-vanessa

nu min datter kun 4 mdr lige om et par dage. men tror hun kommer til at dyrke sport, kommer til at spille basketball lige som hendes far. så kan det jo være hun er heldig at komme i wnba. det ved jeg hendes far i hver fald vil præge hende til.

synes selv hun er en rigtig køn lille pige, så jeg synes hun skal være model. men personligheds mæssig tror jeg hun bliver lige som mig, så hun bliver nok kreativ, det er jeg selv

Anmeld

5. april 2010

Vial

Jeg har store ambitioner med Viola og Alvin.

Et par sæsoner i Paradise Hotel, så vil deres mor være meget stolt!

Nooot - håber virkelig jeg får opdraget dem til at holde sig væk fra det program...hehe

....aner ikke, hvad de bliver som store. Modsat jer andre, så er de jo bare to små fostre. Kunne godt forestille mig et par fodboldspillere, men det bygger jeg udelukkende på, at de sparker godt igennem.

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

Jeg har store ambitioner med Viola og Alvin.

Et par sæsoner i Paradise Hotel, så vil deres mor være meget stolt!

Nooot - håber virkelig jeg får opdraget dem til at holde sig væk fra det program...hehe

....aner ikke, hvad de bliver som store. Modsat jer andre, så er de jo bare to små fostre. Kunne godt forestille mig et par fodboldspillere, men det bygger jeg udelukkende på, at de sparker godt igennem.

HAHA.... Ja, Paradise hotel, det må gøre en hver mor stolt. Så har de jo hele fremtiden for sig bagefter og det er jo helt perfekt. Hehe...

Mit fnug er ikke fodboldspiller endnu. Den øver sig mere i at være guldfisk. Men jeg har jo også kun én i mavsen og moderkagen på forsiden

Anmeld

5. april 2010

Diana...

Min lille mand bliver bank mand eller elektriker ha ha han har et eller andet med stikkontakter og ledninger den bandit. og så elsker han at sidder ved bordet med en bunke penge og dele dem ud osv. hver gang han ser nogen penge bliver han fuldstændig kuldret og står og hopper og siger ma ma ma ma = mig mig mig mig og vil havde de penge ha ha :)

Anmeld

5. april 2010

JustAnotherName

Hahaha, sikke sjovt at fundere over....

Bianca på 2½ år ELSKER musik. Hun elsker at høre musik, og hun elsker at lave musik. Og hun elsker at bevæge sig til musik.
Siden hun var ganske lille, har hun bevæget sig i takt til musik, og i en meget tidlig alder kunnet klappe i takt. Ret imponerende.

Hun var heller ikke særlig stor, før tamporin, rasleæg, tromme, mundharmonika og zylofonen (i det hele taget bare ALLE instrumenter) var i blandt ynglings-legetøjet.

Så mon ikke der er en lille musikant gemt i hende  Eller en danserinde

Celina er kun 10 måneder gammel.

Det er lidt sværrere allerede nu, at spå om, hvad hun kan ende med, synes jeg... Men det ER jo også bare gætterier for sjovt

Hun har, ligesom sin storesøster, også så småt fået øjenene op for, at instrumenter laver larm som er sjov. Dog er der ikke noget rytme over det. Men hun stemmer i, når storesøster giver koncert

Se fotos, som netop er taget i formiddags - Storesøster slår på tromme, mens hun hopper og synger, lillesøster rasler ....og observerer sin storesøster.

Jeg kunne godt forestille mig, at mine piger vil komme til at beskæftige sig med mennesker. Det gør både far og mor. Og de virker begge to til at være nogle meget omsorgsfulde, kærlig og følsomme piger. Så jeg kunne nemt forestille mig, at det engang vil komme til udtryg ved, at de drager omsorg for andre mennesker.

Men det må tiden vise......
Uanset hvad de vælger, så vil jeg ihvertfald være stolt af dem! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.