Toyota Aygo....anyone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

Mutti2

LotteGabriella skriver:

kender ikke rigtig noget til den, men skal ud og prøvekører en anden lille bil i samme klasse som den (Chevrolet Spark) som har fået go' anmeldelse Den koster 109.000 kr. fra ny med ALT i udstyr...har smugkigget på en nede på Superbrugsens parkeringsplads, hvor ejeren kom ud og var så sød at give mig et kig med åbne dører og det hele Den er super fin, så er det bare et spm. om hvordan den kører Jeg kommer til at kører ca. 120 km om dagen og den bil vi har er for dyr at kører så meget i, så vi vil gerne ha' en lille damebil til mig og så kan Brian kører i den anden

Jeg kan da lige melde tilbage, hvis den er super go' for så var det da måske et alternativ

Har faktisk lige været inde og læse om den, da nogle af de andre herinde har nævnt den Synes det er voldsomt meget man får for pengene!!

Og så en forsikring til under 3000. Det lyder voldsomt billigt!!

Du må meget gerne lige skrive når du har prøvet den  

Har ellers hørt at chevrolet er en dårlig bil  Men der er da mange der kører rundt i den! Så helt ringe kan den da ikke være

Og så er den da bare feeeeed i grøn

Jeg kommer ikke til at køre ret meget om dagen. Men jeg er bare så presset for tiden.

Jeg står for det meste op allerede 5.15 for at nå i skole til kl 8 eller 9. og er hjemme omkring kl 16!! Det vil bare redde vores hverdag så meget og give og meget mere tid hvis vi fik et lille køretøj!!

Mange ville måske (lige som resten af min familie), synes at det er alt for luxus at vi fik en bil. Men hvis jeg kan få mere søvn, så jeg kan undgå stress samt omkring 3 timer mere med Milla-Victoria om dagen, så er det sgu en billig pris at betale!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Mutti2

Anne85 skriver:

Du kan ikke have andet end måske en lille paraply klapvogn i den... bagagerummet er meget lille... der kan lige præcis stå 6 bilka indkøbsposer på rad og række, men så heller ikke mere

Vi bruger heller ikke klapvognen særligt meget, Så det var tanken at skaffe sådan en paraplyklapvogn (hvis en 2årig stadig kan sidde i sådan en &nbsp

Ellers er vores klapvogn en kombivogn og kan slåes sammen til at fylde ingenting!!   Så er det heldigvis ikke et problem

Anmeld

5. april 2010

Mutti2

Chalala85 skriver:

Ja så passer den jo perfekt til jer

Kan du ikke tage en med som har kørekort som lige kan være ved din side hvis nu hukommelsen svigter?! hihi men er nu sikker på du stadig kan det hele

Hihi.... Jo, jeg vil lige have en snak med banken inden jeg tager derud. Det er jo super træls at forelske sig i noget, hvis det alligevel ikke er en mulighed!!  

Men sådan som det ser ud nu, skulle det vist alt sammen være på plads!!

Anmeld

5. april 2010

Chalala85

Milla-Victoria's mor skriver:

Hihi.... Jo, jeg vil lige have en snak med banken inden jeg tager derud. Det er jo super træls at forelske sig i noget, hvis det alligevel ikke er en mulighed!!  

Men sådan som det ser ud nu, skulle det vist alt sammen være på plads!!

jeg for banken er enig i et bilkøb til dig, ville jo være super lækkert

Anmeld

6. april 2010

DK

E.T skriver:

Jeg kører i en peugeot 107 som jo er det samme som en

toyota aygo og citroen c1. Jeg er super glad for den, den er økonomisk og den kan parkeres næsten alle steder, meget handy.

Den er selvfølgelig ikke ret stor, men det kommer jo an på hvad man vil bruge den til og om man vil nøjes med mindre . Mindre biler larmer jo lidt mere, men den er jo også billigere. Vi har tænkt os at beholde den selvom familien bliver større! Man kan jo altid sætte barnevognen uden på bilen på et cykelstativ

Sådan en har jeg også. Den er jo HELT ens med aygo'en undtagen at de ser lidt forskellige ud udenpå! Toyota aygo, citroen c1 og peugeot 107 er trillinger og lavet som et fælles projekt, og bliver spyttet ud på samme fabrik i tjekkiet. Køb derfor den der er billigst, da du KUN betaler for mærket! Men det vil du også kunne få bekræftet af bilsælgerne. Tag ud og kig på dem alle tre!

Jeg ÆÆÆÆLSKER min lille bil! Den er faktisk RET sikker af så lille en bil at være og jeg elsker at jeg også har råd til den helt fra ny og at forsikringen ikke koster skid...

Derudover ser den super glad ud, og smiler til mig hver dag når jeg kommer ud til den. Jeg har kørt 45000 km i den nu og ejet den i 2 år. Og jeg æææælsker den stadigvæk. Jeg er så super super glad for den, og Kirstine og jeg kan sagtens være der, og hvis vi skal have vildt meget bagage med, så sætter jeg bare en taske på sædet ved siden af mig eller Kirstine. Det har aldrig været et problem.- Derudover så kører den ca. 19,5 km per liter selv om den får pisk på motorvejen!

Jeg har kørt langt i den, og synes ikke den er ubehagelig at køre i. Det er naturligvis ikke motherfucker-store mercedessæder, men sæderne er længe fine. Naturligvis er det ikke super dyrt interiør,  men det er jo ligesom også meningen... Det er en lille billig bil. Men hvilken!!! Sukkk

Knus stadigt forelsket 107'er moar

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. april 2010

DK

Forresten så få et finansierings tilbud af bilforhandleren. Mit billån hos peugeot er LANGT billigere end det banken kunne tilbyde. Jeg tog papirerne med i banken og de rådgav mig til at tage det finansieringsforslag fra peugeot da de slet slet ikke kunne komme med et tilbud der bare matchede!!! Det kan du jo evt også prøve!

Anmeld

6. april 2010

DK

Uhh og en ting til... Køb nu en femdørs!!! Langt mere praktisk og nemmere at sælge igen!

Jeg har også købt aircondition og det er så lækkert at hele bilen er afkølet super hurtigt om sommeren! Jeg bruger det rigtig meget!

Anmeld

6. april 2010

LotteGabriella

Har faktisk lige været inde og læse om den, da nogle af de andre herinde har nævnt den Synes det er voldsomt meget man får for pengene!!

Og så en forsikring til under 3000. Det lyder voldsomt billigt!!

Du må meget gerne lige skrive når du har prøvet den  

Har ellers hørt at chevrolet er en dårlig bil  Men der er da mange der kører rundt i den! Så helt ringe kan den da ikke være

Og så er den da bare feeeeed i grøn

Jeg kommer ikke til at køre ret meget om dagen. Men jeg er bare så presset for tiden.

Jeg står for det meste op allerede 5.15 for at nå i skole til kl 8 eller 9. og er hjemme omkring kl 16!! Det vil bare redde vores hverdag så meget og give og meget mere tid hvis vi fik et lille køretøj!!

Mange ville måske (lige som resten af min familie), synes at det er alt for luxus at vi fik en bil. Men hvis jeg kan få mere søvn, så jeg kan undgå stress samt omkring 3 timer mere med Milla-Victoria om dagen, så er det sgu en billig pris at betale!!

Det kan jeg godt forstå, tiden med ungerne er kostbar

Nåh men nu har jeg prøvekørt den og den er fin at køre i, men den er for lille i motoren til mig (fås kun i 1,0) ikke fordi at jeg racer afsted, men den kan ikke rigtig trække op af bakken og når jeg skal kører 120 km om evt. nogle ture til Kbh., så SKAL den sgu kunne trækkke bare lidt men som bykørelsesbil og korte turer, så er den super - for resten af bilen er lækker synes jeg

Jeg prøvede også en Nissan Pixo og der var mere ryk i, så den kunne være en mulighed for mig og ellers så er der storebroderen til Chevrolet Spark, Chrevlolet Aveo, som jeg skal testkører i uge 17...den er nemlig udsolgt lige pt.

Anmeld

6. april 2010

Mum33

Nu er jeg jo alene med prinsessen  Så det er begrænset hvor meget vi fylder  

Vi bruger aldrig barnevognen, og klapvognen kan være på bagsædet. Så pladsen er fin til os  

Kan der sidde 3 på bagsædet??

ja - men ikke tykke mænd eller folk i autostol

Anmeld

6. april 2010

Pige2009

Den er lille og larmer lidt, hvis man kører på motorvej, men ellers har jeg kun godt at sige om den Desuden er det også begrænset, hvad man kan få for den sum penge. En god bil til prisen...

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.