E.T skriver:
Jeg kører i en peugeot 107 som jo er det samme som en
toyota aygo og citroen c1. Jeg er super glad for den,
den er økonomisk og den kan parkeres næsten alle steder, meget handy.
Den er selvfølgelig ikke ret stor, men det kommer jo an på hvad man vil bruge den til og om man vil nøjes med mindre
. Mindre biler larmer jo lidt mere, men den er jo også billigere. Vi har tænkt os at beholde den selvom familien bliver større! Man kan jo altid sætte barnevognen uden på bilen på et cykelstativ

Sådan en har jeg også. Den er jo HELT ens med aygo'en undtagen at de ser lidt forskellige ud udenpå! Toyota aygo, citroen c1 og peugeot 107 er trillinger og lavet som et fælles projekt, og bliver spyttet ud på samme fabrik i tjekkiet. Køb derfor den der er billigst, da du KUN betaler for mærket! Men det vil du også kunne få bekræftet af bilsælgerne. Tag ud og kig på dem alle tre!
Jeg ÆÆÆÆLSKER min lille bil! Den er faktisk RET sikker af så lille en bil at være og jeg elsker at jeg også har råd til den helt fra ny og at forsikringen ikke koster skid...
Derudover ser den super glad ud, og smiler til mig hver dag når jeg kommer ud til den. Jeg har kørt 45000 km i den nu og ejet den i 2 år. Og jeg æææælsker den stadigvæk. Jeg er så super super glad for den, og Kirstine og jeg kan sagtens være der, og hvis vi skal have vildt meget bagage med, så sætter jeg bare en taske på sædet ved siden af mig eller Kirstine. Det har aldrig været et problem.- Derudover så kører den ca. 19,5 km per liter selv om den får pisk på motorvejen!
Jeg har kørt langt i den, og synes ikke den er ubehagelig at køre i. Det er naturligvis ikke motherfucker-store mercedessæder, men sæderne er længe fine. Naturligvis er det ikke super dyrt interiør, men det er jo ligesom også meningen... Det er en lille billig bil. Men hvilken!!! Sukkk
Knus stadigt forelsket 107'er moar
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld