Toyota Aygo....anyone??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.340 visninger
30 svar
0 synes godt om
5. april 2010

Mutti2

Nogen der har denne lille bil, eller som har prøvet at køre i en??

Kan den anbefales??

Jeg overvejer endnu engang (ret kraftigt) at investere i en!! Det vil gøre livet meget nemmere for os, og er gået hen og blevet mere end nødvendighed en forventet, for at kunne have en velfungerende hverdag!!

Derfor vil jeg da lige høre om der er nogen der kan komme med nogle positive eller negative ting om den!!

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Chalala85

Milla-Victoria's mor skriver:

Nogen der har denne lille bil, eller som har prøvet at køre i en??

Kan den anbefales??

Jeg overvejer endnu engang (ret kraftigt) at investere i en!! Det vil gøre livet meget nemmere for os, og er gået hen og blevet mere end nødvendighed en forventet, for at kunne have en velfungerende hverdag!!

Derfor vil jeg da lige høre om der er nogen der kan komme med nogle positive eller negative ting om den!!

Knus Pernille

Det kommer an på hvad man forventer af en bil Jeg vil sige den er lille og økonomisk hvilket er godt for en familie. Det er ikke en man køre på en længere ferie i da jeg ikke synes den er så bekvemmelig at sidde i

Men tag ud til toyota og få en prøvetur så har du nok en lidt bedre mening til det hele

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Eirene har én Vi prøvekørte et par stykker, inden vi købte vores Yaris.

Den ER lille og den ER lidt 'raslende', fordi det ER en lille bil. Vi valgte den fra, fordi vi kører ca 400 km om dagen. Men den er ok, den er smart, fordi den er super økonomisk og den gør det den skal

Så jeg siger bare go for it, med mindre du også skal bruge bilen 400 km om dagen

Anmeld

5. april 2010

Mette-Marie

Zafir skriver:

Eirene har én Vi prøvekørte et par stykker, inden vi købte vores Yaris.

Den ER lille og den ER lidt 'raslende', fordi det ER en lille bil. Vi valgte den fra, fordi vi kører ca 400 km om dagen. Men den er ok, den er smart, fordi den er super økonomisk og den gør det den skal

Så jeg siger bare go for it, med mindre du også skal bruge bilen 400 km om dagen

Kører I 400 km om dagen? Hold da op

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mette-Marie skriver:

Kører I 400 km om dagen? Hold da op

Det er fordi Tom arbejder om natten. Så kører han 200 km til og fra arbejde. Når jeg skal på arbejde, så kører jeg 100 til og fra (altså ialt), så det er 300 km. Jeg kører så 2-3 dage om ugen på mit arbejde. Der kører jeg mellem 50 og 100 km på én dag på arbejdet. Derudover er der lige småture og besøg hos familie osv. Så mellem 300 og 400 km om dagen, ja

Men det er KUN fordi Tom arbejder om natten, så vi kan deles om en pendler bil

Anmeld

5. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Nu ved jeg ikke lige hvad prisklasse den ligger i og om det skal være en sprit ny bil eller lettere brugt...

Syntes at toyota har sparet alt for meget på lydisoleringen, den runger og rumler meget - min første tanke var; sikke en blikdåse. Ikke fordi det er en toyota, men blot den blik agtige lyd den laver når man eks lukker døren... At slå på en tønde lyder næsten ens.

Men toyota aygo, citroen c1 og peugeot 107 er alle 3 lavet på samme frabrik i tjekkiet... Toyota står for produktionen, citroen og peugeot står for indkøb og logistik.

Prismæssigt er de 3 dyrere end for eks; Fiat Panda, Kia Picanto og Hyundai Getz...

http://www.bilzonen.dk/test-og-artikler/bilmaerke/model?make=Toyota&model=Aygo

Anmeld

5. april 2010

E.T

Jeg kører i en peugeot 107 som jo er det samme som en

toyota aygo og citroen c1. Jeg er super glad for den, den er økonomisk og den kan parkeres næsten alle steder, meget handy.

Den er selvfølgelig ikke ret stor, men det kommer jo an på hvad man vil bruge den til og om man vil nøjes med mindre . Mindre biler larmer jo lidt mere, men den er jo også billigere. Vi har tænkt os at beholde den selvom familien bliver større! Man kan jo altid sætte barnevognen uden på bilen på et cykelstativ

Anmeld

5. april 2010

LinLin

Hvad med en hyuandai i10? - Toyota er ret dyre, synes jeg ifht hvor lille bilen er! Eller Kia Picanto. Chevrolet har vist også lavet en lille een til omkring 90.000 fra ny!

Forsøger ikke at prakke dig een på jeg selv har! - kører i en gammel golf fra 1988 Men har kigger på hyundai i 20 og den nye fra chevrolet, som jeg ikke lige kan huske hvad hedder...

Anmeld

5. april 2010

Mum33

Jeg har en  Har kun godt at sige. Billig og dejlig lille bil. Fik vores fra ny til 114.000. Den går imkring 20 km/l. Eneste minus er selvfølgelig pladsen, men vi har klaret det. Selv med barnevogn og oppakning.

Mvh Lisbeth

Anmeld

5. april 2010

Anne85

Sådan en lille kone bil har jeg  Og jeg ELSKER den  Den er super økonomisk og kører rigtig fint.

Men den er selvfølgelig lille... og her fungerer den som sagt også bare som bil nummer to som jeg kører i på arbejde og på småindkøb (der er meget lille bagagerum)... skal hele familien afsted er det i vores st. car....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.