Jeg har mistet min søster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. april 2010

MariaJ

Hvor frygteligt. Det er slet ikke til at begribe når sådan noget sker. Mange tanker til dig og din familie

Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

Valle81

Min dybeste medfølelse sender jeg til dig og din familie............

Livet giver i sådanne øjeblikke ikke meget mening...........

Christina

Anmeld

5. april 2010

TbCp

Åhhh nej hvor skrækkeligt
Sådan noget skal bare ikke ske.

Jeg har selv mistet min søster for 4 år siden så jeg ved præcis hvordan du har det.

Det gør så ondt så ondt

Jeg har haft rigtig god hjælp fra hjemmesiden Søskendekram for personer der har mistet en søskende, der sidder en masse mennekser der ved præcis hvordan du har det.

En hel masse tanker til dig!

Anmeld

5. april 2010

Winnie

lillemunk skriver:

Min elskede store søster er pludselig død her i nat.

Fatter det slet ikke endnu og syntes det er så uvirkeligt, at jeg aldrig skal se hende mere eller høre hende tale eller le.
At næste gang jeg skal se hende er i et kapel og hun ikke stor smiler til mig som hun plejer.
Syntes det er så unfair over for hendes mand og de 4 børn der nu skal leve uden hende.
At man kan ligge sig til at sove i en alder af 39 bare fordi man er en smule træt og så aldrig få lov til at vågne igen.
At hun ikke skal opleve sine børn vokse op eller sit forstående kobberbryllup .... Hvor er livet uretfærdigt.

Skulle bare lige af med at det der står i mit hoved.
Tak fordi du læste med.

Ej, søde, hvor er jeg ked af at læse at du har mistet din søster. Hvor er det skrækkeligt. Er så ked af det på dine vejne.

Har helt dårlig samvigtighed over mailen jeg lige har sendt til dig, så bare glem den søde.

Sender dig så mange tanker og

Anmeld

5. april 2010

Trolde_mor

Jeg kondolere dybt...

Sikke en besked at få fra morgenstunden. Det er virkelig ufattelig at sådan noget sker når hun ikke er ældre end 39.

Hvor er det forfærdelig at der nu står 4 børn og hendes mand tilbage...

Hvor må det bare slå hårdt, og være ubegribeligt, når det sker ud af den blå luft.

Jeg føler inderligt med dig og hele jeres familie. Husk at støtte hinanden og at man sørger forskelligt og uanset hvordan mn sørger er det den bedste måde for en selv at komme igennem den på...

Et stort og trøste-kram skal du lige have med på vejen - for hvor er det chokkerende og dybt uretfærdigt. Hun var jo slet ikke færdig med sit liv...

Anmeld

5. april 2010

Kvindemin

lillemunk skriver:

Min elskede store søster er pludselig død her i nat.

Fatter det slet ikke endnu og syntes det er så uvirkeligt, at jeg aldrig skal se hende mere eller høre hende tale eller le.
At næste gang jeg skal se hende er i et kapel og hun ikke stor smiler til mig som hun plejer.
Syntes det er så unfair over for hendes mand og de 4 børn der nu skal leve uden hende.
At man kan ligge sig til at sove i en alder af 39 bare fordi man er en smule træt og så aldrig få lov til at vågne igen.
At hun ikke skal opleve sine børn vokse op eller sit forstående kobberbryllup .... Hvor er livet uretfærdigt.

Skulle bare lige af med at det der står i mit hoved.
Tak fordi du læste med.

Ej søde dig, vil sende dig en masse tanker og kram.

Anmeld

5. april 2010

Vial

Sikke en overskrift at vågne til. Det løber mig koldt ned af ryggen. Hvor er det skrækkeligt synd for dig og din familie. Det bliver en hård tid i går i møde. Håber I kan stå sammen og støtte hinanden. Havde et familiemedlem som døde på sammen måde. Vi fandt trøst i at der ikke havde været et langt og uværdigt sygdomsforløb. Tilgengæld var der heller ingen afsked - og det er så uforløsende. Stort kram fra mig.

Anmeld

5. april 2010

Moar'en

Puha, hvor er det da frygteligt, min dybeste dybeste medfølelse til dig og din familie.

Anmeld

5. april 2010

Jordbærpigen

Jeg sender mine varmeste tanker til dig Intet kan beskrive den sorg det er, at miste en man holder af....

Anmeld

5. april 2010

Risen

Sender dig de varmeste tanker til dig og din familie ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.