Jeg har mistet min søster.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.707 visninger
61 svar
0 synes godt om
5. april 2010

lillemunk

Min elskede store søster er pludselig død her i nat.

Fatter det slet ikke endnu og syntes det er så uvirkeligt, at jeg aldrig skal se hende mere eller høre hende tale eller le.
At næste gang jeg skal se hende er i et kapel og hun ikke stor smiler til mig som hun plejer.
Syntes det er så unfair over for hendes mand og de 4 børn der nu skal leve uden hende.
At man kan ligge sig til at sove i en alder af 39 bare fordi man er en smule træt og så aldrig få lov til at vågne igen.
At hun ikke skal opleve sine børn vokse op eller sit forstående kobberbryllup .... Hvor er livet uretfærdigt.

Skulle bare lige af med at det der står i mit hoved.
Tak fordi du læste med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2010

SHERO

Eeej hvor forfærdeligt, det er så uretfærdig når sådan noget sker. Har selv mistet min storebror.. Du får lige et KÆMPE kram, der er ikke noget man kan sige i sådan en situation der hjælper, desværre...

Selvom det nok ikke hjælper lige nu, så sagde præsten noget til mig i sin tid, som jeg efterfølgende ofte siger til mig selv. - Glæden ved at have kendt, vil altid være større end sorgen ved at have mistet.

Anmeld

5. april 2010

anna-jonas

Jamen, altså................sikke et chok for jer alle. Var hun ellers sund og rask?? Ved man hvad hun døde af?? Stakkels dig og hendes familie.............................sender min største medfølelse.

Knus Mette

Anmeld

5. april 2010

ønskebørn74

lillemunk skriver:

Min elskede store søster er pludselig død her i nat.

Fatter det slet ikke endnu og syntes det er så uvirkeligt, at jeg aldrig skal se hende mere eller høre hende tale eller le.
At næste gang jeg skal se hende er i et kapel og hun ikke stor smiler til mig som hun plejer.
Syntes det er så unfair over for hendes mand og de 4 børn der nu skal leve uden hende.
At man kan ligge sig til at sove i en alder af 39 bare fordi man er en smule træt og så aldrig få lov til at vågne igen.
At hun ikke skal opleve sine børn vokse op eller sit forstående kobberbryllup .... Hvor er livet uretfærdigt.

Skulle bare lige af med at det der står i mit hoved.
Tak fordi du læste med.

MIN DYBESTE MEDFØLELSE I DENNE TID!!! VED SLET IKKE HVAD JEG MERE SKAL SKRIVE... GUD HVOR ER DET BARE URETFÆRDIGT!!!

KNUS OG KRAM LENE

Anmeld

5. april 2010

Ina33

Hvor er det frygteligt...  

Puha jeg kan slet ikke sætte mig ind i, hvilken sorg det må være at miste et højt elsket familiemedlem.

Et stort kram og varme følelser til dig og din familie i en svær tid.

Louise

Anmeld

5. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Kære du. Det gør mig virkelig ondt. Hvor er livet dog uretfærdigt og meningsløst nogle gange. Jeg kan ikke forestille mig, hvor hårdt det må være. Sender dig og din familie de kærligste tanker. 

Anmeld

5. april 2010

foto på lærred

Hvor er det dog forfældeligt. Mine tanker går til dig og hele jeres familie.

Anmeld

5. april 2010

Diana...

Ej hvor frygteligt, det er jeg virkelig ked af at høre. 

sender alle mine tanker og kram til dig og din familie. 

Anmeld

5. april 2010

wamse

Ej hvor er det da frygteligt, min dybeste dybeste medfølelse til dig og din familie.

Anmeld

5. april 2010

patella

Det er da slet ikke til at bære... Dybeste medfølelse herfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.